Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Een goede AOW'er knipt zijn eigen nagels onder het genot van een koud frisdrankeje........ :thumb: :thumb:


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

STARDATE 201300

THE LAST VOYAGE..................... :jajaja: :jajaja:

WHERE NO MAN HAS EVER BEEN.... :weetikniet: :weetikniet:

PLANET OF THE PHILIPPINES - THE UNDISCOVERED COUNTRY............ :happy: :happy:




bananacreek

Citaat van: Kano op dinsdag 22 januari 2013, 13:56:18
En een broodje aangereden hond ????   :lachen:


FREE COKE LIGHT OR COKE ZERO MEDIUM AND BUY ONE TAKE ONE........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



vvjoris

Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 januari 2013, 13:57:16
STARDATE 201300

THE LAST VOYAGE..................... :jajaja: :jajaja:

WHERE NO MAN HAS EVER BEEN.... :weetikniet: :weetikniet:

PLANET OF THE PHILIPPINES - THE UNDISCOVERED COUNTRY............ :happy: :happy:





Antwoord:

Patay kang bata ka
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

CAPTAIN'S LOG:[/b

Ook een ongeluk hier en ik ken één van de passengers....... :jajaja:
De bestuurder van de wagen was een  :smiley-philippines: jonge vrouw met een buitenlander als live-in of echtgenoot ..
Voor de kennis van mij moest ze 26 duizend aan het ziekenhuis betalen............
Voor een andere passagier van de pedicap komt de rekening nog want Holy Child was te duur en die moest een lange pen door zijn been hebben........... :negatief: :negatief:

Driver van de pedicap.......been geamputeerd
Vrouw van de driver van de pedicap die achter hem zat en zwanger was.............dood+baby dood... :ripba8: :ripba8:

Bestuurder van de wagen had al toegegeven dat ze onder invloed van sterke drank reed........... :jajaja:

Die buitenlander moet iets geschrokken zijn want die gaat een HOOOOOP geld betalen want de verzekering betaalt niets omdat zij dronken was (neem ik aan)

Rijbewijs stond op haar naam......... :jajaja: :jajaja:


Zulk een model







bananacreek


bananacreek


bananacreek

Anybody likes to buy a helmet?



De Klootzak just bought me a ball.....he's not even my papa.... (I think)...... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

Denk toch maar dat ik van nu af aan s'avonds met een helm op ga rijden........ :denk: :denk: