Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

rony

Klootzakken zijn t schijnt nog moeilijker uit te roeien dan onkruid
ma toch veel beterschap gewenst hoor ,,,,, :lachen: :lachen: :applaus: :applaus: :applaus: :happy: :happy:
The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care

Pjottr

Ook vanuit Legaspi beterschap gewenst Hoop dat je snel opknapt. Gr
Pjottr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Ketelbinkie

Lees pas vandaag wat er met Bananacreek is gebeurd, want gisteren was het ten ene male onmogelijk op het forum te geraken, dankzij de onvolprezen ISP, hier genaamd Globe. Na zonsondergang maar beter niet meer verplaatsen op 2 wielen. Ben er zelf ook mee gestopt. Dan maar een askhal meer of minder, who cares. Hoop dat je weer snel op de been zult zijn en er geen blijvende gevolgen aan over zult houden. Het is al eens eerder gezegd: Onkruid vergaat niet!!!

bananacreek

Oeps, mijn nek kraakt als ik hem probeer t draaien................ :negatief: :negatief:

Eerst eEn hartelijk danK aan een ieder met hun beste wensen......en ik ben er weer verlegen van... :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Een kat heeft 7 levens?........Een Klootzak heeft 21 levens?.... :weetikniet: :weetikniet:

Zit hier achter de computer (tijdelijk) na een cocktal (overdose) van de onderstaande medicijnen te hebben genomen:

Ponstan 500
Arcoxia 90mg
Alaxan
En Cefalexin 500mg als antibiotic

Hierna volgt het medisch rapport

Wat een ellende:

Maar volgens mijn grote broer is er een spreekwoord:

S'NACHTS DE MAN.....OVERDAG DE MAN....NIET GAAN JANKEN ALS ER IETS FOUT GAAT.... :denk: :denk:


bananacreek

MEDISCH RAPPORT AFLOOP 120/80 PARTY......... :denk: :denk:

Op weg naar huis reed ik met een snelheid van ongev eer 45 km per uur vlak voor de crossing Taclobo-Batinquel op een afstand van ongeveer 35 m van het benzinestation (tegenover Swanizlo)



Plotseling kwam er met grote snelheid van rechts uit de bosjes een levengrote lichtbruine hond en die belande tussen het voorwiel en het motorblok van mijn dienstmotor............ :negatief: :negatief:



Ik reed met een snelheid van ongeveer 45 km /uur en was vlak bij de crossing toen het gebeurde en dat ging zo snel dat ik geen tijd meer had om te reageren..........

Wordt vervolgd na een paar nek draaingen..... :jajaja: :jajaja:



bananacreek

#9055
Vergeet het draaien van de nek maar want die zit vast.........dan maar op spiegels rijden........ :jajaja:

Ok...de hond kwam voor het motorblok en ik voelde nag dat ik er overheen bonkte en het volgende dat ik wist is dat in Holy Child Hospital in de E.R. lag en daar kon men gezien de situatie niet veel meer doen dan wat wondverzorging en men dacht er geen behoefte aan te nemen om X-rays te maken... :ikkeniebegrijp: :denk: :applaus: :happy:

Toen mocht ik vertrekken............en met een pedicab naar het policestation gegaan en na tekenen van de blotter mocht ik de motor meenemen omdat er geen andere verkeersgebruikers betrokken waren en de hond niet als klager kwam opdagen.......(vaak gebeurd het hier dat ze er vandoor gaan na een aanrijding........ :negatief: :negatief: )

Ik zag de motor en er bleek niet veel schade te zijn naast een voetstep, riem van het regenpak en scratch op de blinker.... :thumb: :thumb:

Maar ik zei tegen de investigator: "I have a lot of pain now, so I like to go home in a pedicap and let somebody pick up my bike tommorow or anytime later"

DE POLIZEI HEEFT DE ZAAK HIER UITSTEKEND BEHANDELD WANT MIJN PAPIEREN WAREN IN GOEDE STAAT (WEL BEKEKEN), MIJN GELD ZAT NOG IN MIJN ZAK (12000 IN DIE BUURT) EN MIJN SLEUTELS HADDEN ZE OOK IN ZAK GESTOPT............... :thumb: :thumb: :happy: :happy:







bananacreek

Tijdens de tijd dat ik bewusteloos was herinner me ik me nog wel dat ik op weg naar de Hemel was en dat de roltrap kapot was en dat ik helemaal naar boven moest strompelen tot aan de toegangspoort van de hemel en toen ik me aanmeldde bij het kantoor van St. Peter werd aan mij gevraagd: "Uw naam?" (ze spraken ook Nederlands... :thumb: :thumb: :happy: :happy:) en ik zei: "Klootzak met een grote K"........toen werd aan mij medegedeeld "Sorry we kunnen u niet toelaten omdat u zonder helm heeft gereden..dus gaat u maar terug om het even over te doen........".. :daag: :daag:

Dus moest ik weer die roltrap aflopen en ik kwam toen gelijk naast het Holy Child Hospital uit.... :applaus: :applaus:



Die helm....ja die lag te drogen in de garage............... :denk: :denk:

Wordt vervolgd na proberen te hoesten want dat is pijnlijk vanwege gekneusde ribbetjes................ :negatief: :negatief:

bananacreek

Van dat hoesten is ook niet veel gekomen.......spijtig dat ik niet kan werken vanavond........ :negatief: :negatief: :negatief:

Ok, hier het resultaat van de plastische ingreep............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Kom er nu pas achter dat ik ook nog haar op de borst heb............. :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy:

Vergelijk met de aframmeling in 2007........... :denk: :denk:

Toch wel een stukje jonger dacht ik?..... :weetikniet: :weetikniet:


Maar natuurlijk niet zoals in 1963......... :lachen: :lachen:

bananacreek

Ok, en dat was mijn beste zondagse overhemd................. :negatief: :negatief: :negatief:




bananacreek

Knietjes nooit vergeten............ :lachen: :lachen:



Ook het voetenwerk niet vergeten...........shoes?......OUT OF STOCK SIR.... :jajaja: :jajaja: :jajaja: