Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

vvjoris

Citaat van: boomerang op donderdag 17 januari 2013, 14:59:01
het hele onsmakelijke verhaal

Je mag dit m.i. niet veralgemenen, mensen hebben verschillende persoonlijkheden, een zatte Filipina heeft een blackout en weet niet meer dat ze met een fles Tanduay gegooid heeft, en bij Duitsers zijn er ook verschillende karakters, ik ken er een die precies een afstammeling van Hitler is, maar langs de andere kant ken ik er die echt heel vriendelijke en sociale mensen zijn...

Uw buutrman is precies wel echt een idioot: een buur-muur met prikkeldraad, komaan zeg....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

boomerang

#9002
Citaat van: vvjoris op vrijdag 18 januari 2013, 03:40:20
Citaat van: boomerang op donderdag 17 januari 2013, 14:59:01
het hele onsmakelijke verhaal

Je mag dit m.i. niet veralgemenen, mensen hebben verschillende persoonlijkheden, een zatte Filipina heeft een blackout en weet niet meer dat ze met een fles Tanduay gegooid heeft, en bij Duitsers zijn er ook verschillende karakters, ik ken er een die precies een afstammeling van Hitler is, maar langs de andere kant ken ik er die echt heel vriendelijke en sociale mensen zijn...

Uw buutrman is precies wel echt een idioot: een buur-muur met prikkeldraad, komaan zeg....

Waarschijnlijk geen blackout want wij hebben al meerdere malen geconstateerd dat het liegen haar met hetzelfde gemak afgaat als ademhalen. De eerste leugen kwam al bij de eerste kennismaking toen zij vertelden van Mindanao afkomstig te zijn totdat later bleek dat zij van Siquijor gevlucht zijn omdat haar echtgenoot de Duitser met een bolo achterna had gezeten hetgeen mij niet zo verwonderlijk lijkt als je niet van andermans wijf afblijft. Vandaar dat hij ook overstuur raakte toen iemand hem opmerkzaam maakte dat zijn foto gemaakt op mijn verjaardag 2 jaar geleden op Facebook stond.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

vvjoris

Citaat van: boomerang op vrijdag 18 januari 2013, 04:06:35
Citaat van: vvjoris op vrijdag 18 januari 2013, 03:40:20
Citaat van: boomerang op donderdag 17 januari 2013, 14:59:01
het hele onsmakelijke verhaal

Je mag dit m.i. niet veralgemenen, mensen hebben verschillende persoonlijkheden, een zatte Filipina heeft een blackout en weet niet meer dat ze met een fles Tanduay gegooid heeft, en bij Duitsers zijn er ook verschillende karakters, ik ken er een die precies een afstammeling van Hitler is, maar langs de andere kant ken ik er die echt heel vriendelijke en sociale mensen zijn...

Uw buutrman is precies wel echt een idioot: een buur-muur met prikkeldraad, komaan zeg....

Waarschijnlijk geen blackout want wij hebben al meerdere malen geconstateerd dat het liegen haar met hetzelfde gemak afgaat als ademhalen. De eerste leugen kwam al bij de eerste kennismaking toen zij vertelden van Mindanao afkomstig te zijn totdat later bleek dat zij van Siquijor gevlucht zijn omdat haar echtgenoot de Duitser met een bolo achterna had gezeten hetgeen mij niet zo verwonderlijk lijkt als je niet van andermans wijf afblijft. Vandaar dat hij ook overstuur raakte toen iemand hem opmerkzaam maakte dat zijn foto gemaakt op mijn verjaardag 2 jaar geleden op Facebook stond.

Ik wil uw buurvrouw niet verdedigen hoor, ik bedoel dat niet alle Filipina's leugenachtige trutten zijn ... Dat uw Duitser zo nodig achter een getrouwde moest aanzitten weet ik ook niet, er zijn er miljoenen die wel vrij zijn...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

boomerang

Citaat van: vvjoris op vrijdag 18 januari 2013, 04:58:14
Citaat van: boomerang op vrijdag 18 januari 2013, 04:06:35
Citaat van: vvjoris op vrijdag 18 januari 2013, 03:40:20
Citaat van: boomerang op donderdag 17 januari 2013, 14:59:01
het hele onsmakelijke verhaal

Je mag dit m.i. niet veralgemenen, mensen hebben verschillende persoonlijkheden, een zatte Filipina heeft een blackout en weet niet meer dat ze met een fles Tanduay gegooid heeft, en bij Duitsers zijn er ook verschillende karakters, ik ken er een die precies een afstammeling van Hitler is, maar langs de andere kant ken ik er die echt heel vriendelijke en sociale mensen zijn...

Uw buutrman is precies wel echt een idioot: een buur-muur met prikkeldraad, komaan zeg....

Waarschijnlijk geen blackout want wij hebben al meerdere malen geconstateerd dat het liegen haar met hetzelfde gemak afgaat als ademhalen. De eerste leugen kwam al bij de eerste kennismaking toen zij vertelden van Mindanao afkomstig te zijn totdat later bleek dat zij van Siquijor gevlucht zijn omdat haar echtgenoot de Duitser met een bolo achterna had gezeten hetgeen mij niet zo verwonderlijk lijkt als je niet van andermans wijf afblijft. Vandaar dat hij ook overstuur raakte toen iemand hem opmerkzaam maakte dat zijn foto gemaakt op mijn verjaardag 2 jaar geleden op Facebook stond.

Ik wil uw buurvrouw niet verdedigen hoor, ik bedoel dat niet alle Filipina's leugenachtige trutten zijn ... Dat uw Duitser zo nodig achter een getrouwde moest aanzitten weet ik ook niet, er zijn er miljoenen die wel vrij zijn...

Liegen gebeurd wereldwijd hoewel Aziaten over het algemeen uit angst voor gezichtsverlies zich sneller achter een 'verhaaltje' willen verschuilen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Ik vind dit prachtig.............more more more.............. :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

@Pjottr......Kom zo terug betreffende de eyetest................


bananacreek

Hele dag regen hier................. :negatief: :negatief:

Volgens Pagasa klare hemel.............. :lachen: :lachen:........ :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

Er gaat geen dag voorbij hier zonder een of ander nieuw avontuur......... :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek