Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Citaat van: bananacreek op donderdag 17 januari 2013, 13:07:25
Citaat van: Ketelbinkie op donderdag 17 januari 2013, 03:48:10
Mijn rijbewijs verloopt in september a.s. kan ik me nu al mentaal en geestelijk gaan voor bereiden met behulp van jouw bevindingen, waarvoor bij deze mijn dank :thumb: :thumb:.

Belangrijk: Oefen nu al met de hand op het linkeroog onder een hoek van 30 graden................ :lachen: :jajaja: :jajaja:



Start met lijn 3............ :jajaja: :jajaja:

Creek wat is het commentaar als je al bril dragend bent Ik bedoel er zijn hele volkstammen die bril dragend zijn
Krijg je dan geen rijbewijs meer???
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

CitaatHeb je een foto anno 2013 van deze persoon? Benieuwd of ie nog steeds kan lachen met 2 pinays aan zijn zijde!!

Zou ik even moeten kijken maar hij leerde deze dames pas kennen nadat hij uit het huis van bewaring in Scheveningen was ontslagen in 2007





Zijn querida's ?............ :weetikniet: :weetikniet:


2012 in Utrecht




[yt=640,505]itwBLN5f0nE [/yt]

bananacreek

Citaat van: Pjottr op donderdag 17 januari 2013, 13:38:17
Citaat van: bananacreek op donderdag 17 januari 2013, 13:07:25
Citaat van: Ketelbinkie op donderdag 17 januari 2013, 03:48:10
Mijn rijbewijs verloopt in september a.s. kan ik me nu al mentaal en geestelijk gaan voor bereiden met behulp van jouw bevindingen, waarvoor bij deze mijn dank :thumb: :thumb:.

Belangrijk: Oefen nu al met de hand op het linkeroog onder een hoek van 30 graden................ :lachen: :jajaja: :jajaja:



Start met lijn 3............ :jajaja: :jajaja:

Creek wat is het commentaar als je al bril dragend bent Ik bedoel er zijn hele volkstammen die bril dragend zijn
Krijg je dan geen rijbewijs meer???


Dat wordt alleen op het test formulier aangetekend en verder geen probleem dacht ik want zoals u al opmerkte dat velen een bril dragen.............

bananacreek

Founder Silliman University met het oudste gebouw op de achtergrond




Pjottr

Wat als je moeite hebt met de ogen test? Verwijzen ze je dan naar een opticien maar heeft dat geen consquenties voor het verlengen van het rijbewijs
Ik weet ze zijn hier zo gek als een cent zonder logica dus je kan vanalles verwachten
Ik moet in maart verlengen maar kan niet zonder mijn bril
Nog maar even wachten met een andere IZUZU trooper aan te schaffen
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

CAP Plans.........in zeer zware problemen zoals vele andere pre-need verzekringen (ik ben bij PET plans mijn 500 T pension plan kwijt en ook de college insurance van mijn late son)

Hier de founder van CAP Plans en sedert de storm PABLO heeft hij een neksteuntje gekregen........ :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Waarschijnlijk wat duizelig door de SM Red Horse?....... :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek

Citaat van: Pjottr op donderdag 17 januari 2013, 13:51:17
Wat als je moeite hebt met de ogen test? Verwijzen ze je dan naar een opticien maar heeft dat geen consquenties voor het verlengen van het rijbewijs
Ik weet ze zijn hier zo gek als een cent zonder logica dus je kan vanalles verwachten
Ik moet in maart verlengen maar kan niet zonder mijn bril
Nog maar even wachten met een andere IZUZU trooper aan te schaffen

Dat is een heel goede vraag die ik eerlijk gezegd niet direct kan beantwoorden maar zaterdag zou ik misschien wat meer weten na met iemand te spreken die ook een bril draagt.........even noteren......... :jajaja: :hoedjeaf:

Maar dan alsnog kan ik het ook navragen in hetzelfde testcenter op maandag.........

bananacreek


Pjottr

Dat zou ik heel erg op prijsstellen Mensen die bril dragend zijn zullen in de meeste gevallen zonder bril niet slagen voor hun ogen test.Daarom dragen ze een bril nietwaar
Ook jonge mensen zitten hier al mee
Ik kan me niet voorstellen dat ze dan een rijbewijs weigeren Dan zoudenmiljoenen Flipo's geen auto mogen rijden
Hebben ze bij jou dat 1 en 2 al gecorrigeerd? op het rijbewijs?
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Een kippenhok?............ :weetikniet: :weetikniet:

Een Helmen kast?......... :weetikniet: :weetikniet:

Paraplue bak?



Maar de bodem is plastic screen dus waarschijnlijk voor iets dat leeft?......... :weetikniet: