Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Luke op donderdag 17 januari 2013, 04:06:26
Citaat van: Kano op woensdag 16 januari 2013, 22:34:41
Creek, misschien weet jij dat. Als je een PH rijbewijs hebt met restriction 2 is dat dan ook geldig voor motorcycles?

Zoals al gezegt NEE! Je mag enkel lichte 4-wielers besturen.

Bij mij staat er 12 op.

Correct, ik heb ook 12 hetgeen betekent restrictions  ! + 2



Eeen Klootzak bij de LTO heeft dat natuurlijk over het hoofd gezien..........en de 1 vergeten....... :negatief: :negatief:

zie hier ook onder DRIVERS LICENSE

http://philippinetourism.ph/Transport.htm

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op donderdag 17 januari 2013, 03:48:10
Mijn rijbewijs verloopt in september a.s. kan ik me nu al mentaal en geestelijk gaan voor bereiden met behulp van jouw bevindingen, waarvoor bij deze mijn dank :thumb: :thumb:.

Belangrijk: Oefen nu al met de hand op het linkeroog onder een hoek van 30 graden................ :lachen: :jajaja: :jajaja:



Start met lijn 3............ :jajaja: :jajaja:

bananacreek

De meest eerlijke traffic-aid in Dumaguete en het maakt hem geen flikker uit wie fout parkeerd....rijk of arm... :lachen: :lachen:

Hij houd nu zelfs de helm op tijdens het regelen van het verkeer.......... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek

Bij de medische test gisteren 160/80 (HIGH BLOOD)............ :negatief: :negatief:



Vandaag in Holy Child......120/80............ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy:




Morgenavond HIGH BLOOD feest vieren....... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Holy Cross Highschool waar velen  :smiley-philippines: Chinese kinderen naar school gaan en Mandarin een subject is..


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op donderdag 17 januari 2013, 13:20:07
NPA Irrelevant?

Dat beweerden ze al in 1978................ :lachen: :lachen:





Heb je een foto anno 2013 van deze persoon? Benieuwd of ie nog steeds kan lachen met 2 pinays aan zijn zijde!!

bananacreek

Nog steeds fout geparkeerd.......... :lachen: :lachen:



Ook nog steeds fout geparkeerd en daar ga ik volgende week iets aan doen.......vragen om papieren te tonen waaruit blijkt of ze een "right of way" hebben........... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: