Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Vandaag vernomen..........toeristenvisa verlenging zouden niet meer gedaan kunnen/mogen worden @ Dumaguete city immigration.. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



boomerang

Ben sinds vandaag weer terug op het internet en huldig verder na alles wat gepasseerd is het volgende motto:

The reason a dog has many friends is because he wags his tail and not his tongue!






"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Herbie

Zeg Creek, Boomerang heeft een een hoge mast voor smart. En jij? Wat gebruik jij dan voor internet? Globe landline  :weetikniet: of antinne ook? Dacht dat jullie niet zover van elkaar woonde.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

boomerang

Citaat van: Herbie op dinsdag 15 januari 2013, 14:20:01
Zeg Creek, Boomerang heeft een een hoge mast voor smart. En jij? Wat gebruik jij dan voor internet? Globe landline  :weetikniet: of antinne ook? Dacht dat jullie niet zover van elkaar woonde.

Die mast heeft een hoogte van 30 meter omdat de ontvanger boven de bomen van de omringende bebossing uit moet komen want wij wonen in tegenstelling tot Bananacreek in een remote area.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

CitaatThe reason a dog has many friends is because he wags his tail and not his tongue!









callebaut

Citaat van: boomerang op maandag  7 januari 2013, 07:31:35
Citaat van: Luke op maandag  7 januari 2013, 04:41:54
Tijd voor boomerang om een "rustiger" oord op te zoeken denk ik. (misschien met beter internet ontvangst)

Op dit ogenblik zit ik mij met mijn laptopje te behelpen via een wifi van een plaatselijk internetcafe. Graag zal ik op latere datum, als mijn eigen intenetmast weer hersteld is, het hele onsmakelijke verhaal geven.


Citaat van: boomerang op dinsdag 15 januari 2013, 13:00:04

The reason a dog has many friends is because he wags his tail and not his tongue!




:ikkeniebegrijp:

bananacreek

Citaat van: Herbie op dinsdag 15 januari 2013, 14:20:01
Zeg Creek, Boomerang heeft een een hoge mast voor smart. En jij? Wat gebruik jij dan voor internet? Globe landline  :weetikniet: of antinne ook? Dacht dat jullie niet zover van elkaar woonde.

Ik gebruik een Globe DSL (landline)-3Mb busines connection......




Herbie

Zo Boomerang jij gebruikt zo iets dan. Hier foto genomen van een vriend van mij die woont in Panglao.


Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.