Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op dinsdag  8 januari 2013, 12:59:29
Marlboro weer te krijgen:

Voor 31 december 2012 @ P308............nu @ P500........ :jajaja: :jajaja:



Krijg je dat nog uitgelegd aan je grote broer in Marokko??

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag  8 januari 2013, 14:37:01
Citaat van: bananacreek op dinsdag  8 januari 2013, 12:59:29
Marlboro weer te krijgen:

Voor 31 december 2012 @ P308............nu @ P500........ :jajaja: :jajaja:



Krijg je dat nog uitgelegd aan je grote broer in Marokko??

Hij zal moeten slikken.............TAKE IT OR LEAVE IT......... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Helemaal begrijpen doet hij het waarschijnlijk niet....maar ze krijgen beiden een pensioen + nog eens een AOW..... :lachen: :lachen:

Ketelbinkie

Citaat van: boomerang op maandag  7 januari 2013, 07:31:35
Citaat van: Luke op maandag  7 januari 2013, 04:41:54
Tijd voor boomerang om een "rustiger" oord op te zoeken denk ik. (misschien met beter internet ontvangst)

Op dit ogenblik zit ik mij met mijn laptopje te behelpen via een wifi van een plaatselijk internetcafe. Graag zal ik op latere datum, als mijn eigen intenetmast weer hersteld is, het hele onsmakelijke verhaal geven.

Inderdaad gaan wij vertrekken naar rustiger oorden want wij hebben zaterdag een deal gemaakt betreffend 1116 vierk. meter bouwgrond in Palinpinon. Wij zijn daar al enkele malen geweest op verschillende tijdstippen en hebben daar geen karoke noch hanenkwekerijen gehoord.
In Palinpinon hoopt deze bejaarde NL'er een zorgeloze oudedag te gaan genieten tussen uitsluitend Filippijnse buren.
Ik ben geen verder geen partij in deze, maar bij elke gebeurtenis, van welke aard dan ook, lijkt het mij prudent e.e.a. van twee kanten te horen oftewel woord weerwoord. En dan nog is het maar de vraag wie de waarheid spreekt. Tot zo lang is het leuk dat het voorval als anekdote bijdraagt aan forum vulling.


bananacreek

#8854
Zamboanga Ferry ........Goodbye?............. :weetikniet: :weetikniet:... :ripba8: :ripba8:... :weetikniet:

Denk het niet, een laagje verf en stomen maar weer tot we erbij neerzinken......... :lachen: :lachen:




Hasta la Vista...?
I'll be Back?.............. :weetikniet: :weetikniet:

Op sleeptouw naar Cebu city............all aboard........... :lachen: :lachen: :happy: :happy:

bananacreek


bananacreek

Toekomstige bajesklanten in opleiding.......... :jajaja: :lachen: :lachen:

Als je je motor parkeerd en je betaald ze geen 5 peso dan breken ze de volgende keer een spiegel af of ze knippen je bougiekap eraf................. :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek