Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Marinero

Citaat van: Luke op maandag  7 januari 2013, 04:41:54
Tijd voor boomerang om een "rustiger" oord op te zoeken denk ik. (misschien met beter internet ontvangst)

Misschien moet er even een roddel de wereld ingeholpen worden dat de boze buurman 100.000 dollar cash in zijn huis heeft liggen?  :handenwrijven:

bananacreek

#8841
Citaat van: vvjoris op maandag  7 januari 2013, 08:12:31
Citaat van: boomerang op maandag  7 januari 2013, 07:31:35
Citaat van: Luke op maandag  7 januari 2013, 04:41:54
Tijd voor boomerang om een "rustiger" oord op te zoeken denk ik. (misschien met beter internet ontvangst)

Op dit ogenblik zit ik mij met mijn laptopje te behelpen via een wifi van een plaatselijk internetcafe. Graag zal ik op latere datum, als mijn eigen intenetmast weer hersteld is, het hele onsmakelijke verhaal geven.

Inderdaad gaan wij vertrekken naar rustiger oorden want wij hebben zaterdag een deal gemaakt betreffend 1116 vierk. meter bouwgrond in Palinpinon. Wij zijn daar al enkele malen geweest op verschillende tijdstippen en hebben daar geen karoke noch hanenkwekerijen gehoord.
In Palinpinon hoopt deze bejaarde NL'er een zorgeloze oudedag te gaan genieten tussen uitsluitend Filippijnse buren.

Palipinon, dat is vanuit Dgte zo een beetje berginwaarts, zie ik op Google maps, richting Twin Lakes ...

Wat vragen ze daar per square meter?
Er staat daar ook een geothermical plant, hoop dat dat niet stoort ....

Palinpinon is in Valencia en Twin Lakes iets meer noordelijk in Sibulan.
Geothermal plant is inderdaad in Palinpinon
Prijs per vierkante meter is geheel afhankelijk waar je daar zit want hoe dichter bij de plant hoe lager de prijs.
Een stuk land kopen waar de zwavelstoomdampen uit de grond komen is dan ook langzame zelfmoord, maar Boomerang zit daar ver van weg neem ik aan.
Kan geen kaart opzetten want zit hier in de disco te rommelen.
Morgen wat foto's want de powersupply van mijn zerver is KAPUT zoals de duitseres dat zeggen.

bananacreek

Citaat van: Marinero op maandag  7 januari 2013, 09:32:09
Citaat van: Luke op maandag  7 januari 2013, 04:41:54
Tijd voor boomerang om een "rustiger" oord op te zoeken denk ik. (misschien met beter internet ontvangst)

Misschien moet er even een roddel de wereld ingeholpen worden dat de boze buurman 100.000 dollar cash in zijn huis heeft liggen?  :handenwrijven:

Denk het niet..... :lachen: :lachen: :neeneenee: :neeneenee: :weetikniet: :weetikniet:

Herbie

Citaat van: Marinero op maandag  7 januari 2013, 09:32:09
Citaat van: Luke op maandag  7 januari 2013, 04:41:54
Tijd voor boomerang om een "rustiger" oord op te zoeken denk ik. (misschien met beter internet ontvangst)

Misschien moet er even een roddel de wereld ingeholpen worden dat de boze buurman 100.000 dollar cash in zijn huis heeft liggen?  :handenwrijven:

Is wel een gevaarlijke roddel hoor want in de :smiley-philippines: zou wel eens iets kunnen mislopen  :moord: :shoot13lj7: :ripba8:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Decoupeerzaag kapot en moest gelijk een nieuwe kopen @ P2430

Ik dacht dat Skil vroeger ook in Marokko verkocht werd?... :weetikniet: :weetikniet:



Zeer goede carpenter @P400 per dag en kan van alles...timmeren, metselen, electra, lassen (heb ik hem geleerd,autogeen en electrisch)...stofferen.....en veel meer, zeer fijne man, maar kan niet boren...de boren gillen en dan moet je uitleggen dat hoe meer kracht hij uitoefent, hoe sneller de boor zacht wordt............ :negatief: :negatief:

Zeer goed karakter en de enige persoon die de sleutels van de bunker krijgt.......cousin van mijn ex....... :lachen: :lachen:










bananacreek

Helmen saleswar is uitgebroken en men heeft er hier ongeveer 60 duizend nodig.......... :jajaja: :jajaja:

Muziekale vertoning (met helm......... :thumb: :lachen: :lachen:)




bananacreek


bananacreek

Marlboro weer te krijgen:

Voor 31 december 2012 @ P308............nu @ P500........ :jajaja: :jajaja:


rony

doe mij maar de winston red aan 296 per stang (ayala shopping vandaag )  :applaus: :applaus: :applaus:
The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care

josv

Citaat van: bananacreek op dinsdag  8 januari 2013, 12:59:29
Marlboro weer te krijgen:

Voor 31 december 2012 @ P308............nu @ P500........ :jajaja: :jajaja:



Da's ong, 62% er bovenop. Hier is Fortune van 142 naar 248 gegaan, ong. 74%......

Snap er geen r**t meer van  :ikkeniebegrijp:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....