Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Merkwaardig verhaal van die broers. Banacreek weet je toevallig of dat een houten banca was waar mee ze opzee waren ?

Ze zou toch verwachten als zo een ding schipbreuk lijd er wel iets van het wrak aanspoeld.  Dat de opvarenden als voer voor de haaien hebben gediend  snap ik. Maar waar blijft het bootwrak dan ?

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zaterdag  5 januari 2013, 15:07:06
Merkwaardig verhaal van die broers. Banacreek weet je toevallig of dat een houten banca was waar mee ze opzee waren ?

Ze zou toch verwachten als zo een ding schipbreuk lijd er wel iets van het wrak aanspoeld.  Dat de opvarenden als voer voor de haaien hebben gediend  snap ik. Maar waar blijft het bootwrak dan ?

Ja, een banka gemaakt van plywood zoals de meesten hier in de buurt..........

Alleen een voorbeeld

bananacreek


bananacreek

De "Meubelboulevard" van Dumaguete................... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



@P1000........... :jajaja: :jajaja:



bananacreek

Uitverkoop?................. :neeneenee: :neeneenee:



Meeste helmen zijn te groot voor de Kaaskoppen............. :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek

Deze wagen werd in het verleden al geplaatst op dit topic maar toen wist ik niet wat voor een merk en nu zie ik dat het een KIA is en ik vind het een leuke matte kleur en de wagen in omgebouwd waarschijnlijk door een  :smiley-philippines: leifhebber.... :thumb: :thumb:

Maar ikzelf hou niet van die brede banden want brede banden hebben niets te maken met militaire wagens.........de verhouding is weg vind ik......




gosternokke

Vind ze wel mooi die bambooe bedden, alleen ze kraken zo als je   :copulatie:      :haha:

gosternokke

Die banden met kammen zijn goed voor roughroad, rij je op een betonweg maken ze een pokkeherrie zeg. Ik had ze onder men suzuki multicab ook zitte,  toen ze versleten waren ,gewoon banden zonder kammen gekocht.

bananacreek

Citaat van: gosternokke op zaterdag  5 januari 2013, 15:27:52
Vind ze wel mooi die bambooe bedden, alleen ze kraken zo als je   :copulatie:      :haha:

Als je je eigen uitstrekt?........ :jajaja:..inderdaad.....



Tuidraden helpen?.......... :weetikniet: :weetikniet: