Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Vervolg Helmet Law............. :happy: :happy: :happy:



Steeds meer mensen rijden hier met een helm...nu ongeveer 35%

De Klootzak heeft zijn keuze gedaan voor P1250......past redeljk maar moet mat zwart gespoten worden.... :jajaja: :jajaja:







Ik kon geen INDEX helmen vinden want die waren allemaal uitverkocht en bij Lee Plaza alleen helmen tussen de P 1800 en P3000........... :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek



Nog steeds begrijp ik niet waarom die reddingsvlotten niet konden worden gebruikt..............waren de bemanningsleden te bang om een natte borst te krijgen?



Degenen die hier het "reddingswerk" doen zijn geen bemanningsleden van de Zamboanga Ferry... :neeneenee: :neeneenee:

Maar nu ben ik misschien fout want hier tel ik links van de ladder ook twee vlotten..... :jajaja: :jajaja:



Maar dit zijn toch geen reddingsvlotten zoals boven op de Zamboanga Ferry........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

De Xmas lights zitten nog steeds tussen de masten............ :lachen: :lachen:




gosternokke

Tanegue  zou het moeten zijn die vis.  Weet niet of de spelling juist is. spreekt het uit als tanigie


callebaut

Citaat van: gosternokke op vrijdag  4 januari 2013, 16:26:43
Tanegue  zou het moeten zijn die vis.  Weet niet of de spelling juist is. spreekt het uit als tanigie

Denk toch ook dat het Baracuda is ....trouwens een hele smaakvolle vis ....

koy

Heb ooit gegerilde baracuda gekregen op een boottocht in Palawan, El Nido. Die maakten ze voor ons klaar op een van die eilanden ik kan je zeggen dat was super lekker, nog nooit zo lekker vis gegeten (kan ook landschap en moment geweest zijn).
leven en laten leven...

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op vrijdag  4 januari 2013, 14:54:29
Vervolg Helmet Law............. :happy: :happy: :happy:

Steeds meer mensen rijden hier met een helm...nu ongeveer 35%

De Klootzak heeft zijn keuze gedaan voor P1250......past redeljk maar moet mat zwart gespoten worden.... :jajaja: :jajaja:





Ik kon geen INDEX helmen vinden want die waren allemaal uitverkocht en bij Lee Plaza alleen helmen tussen de P 1800 en P3000........... :negatief: :negatief:
Die helm gezien bij Unitop en zou hem gekocht hebben, ware het niet dat ze (nog) enkel in de maat L verkrijgbaar waren en die was veel te groot voor me en paste dus voor geen meter. Zou je tussen 1800 en 3000 peso gaan uitgeven, dan zijn helmen van het merk Spyder een echte aanrader. Maar de Spyder shop op de 2nd floor in de Robinson Mall heeft al weken geen half face op voorraad. Telkens hoor ik "next week"' gisteren dan "middle of January". Tot zo lang maar in het blik op 4 wielen me verplaatsen, tenzij ik toch nog ergens een goed passende half face helm kan vinden.

Gibson

De Klootzak heeft zijn keuze gedaan voor P1250......past redeljk maar moet mat zwart gespoten worden.... 



Moet je alleen niet over je ICC stickertje heen spuiten. Plus, als je de regeltjes goed leest mogen er geen stickers of verf op de helm zitten.
Expect nothing in the PH. All else is a "plus"