Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Kerstdrukte komt op gang en gistermorgen stonden er zeeeeeeeeer lange rijen achter de (20?) kassa's.... :negatief: :negatief:



Verkeer in Dumaguete zat op vele plaatsen moervast........ :happy: :happy:

bananacreek

Squid.........eet ik nooit......en de huishoudsters heben een verbod om dat hier in de bunker te koken of bakken, want dat kan geweldig stinken en die lucht blijft lang hangen............. :negatief: :negatief:


bananacreek

Verplicht tenue voor alle leden..........beetje te laat dacht ik........ :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Nieuwjaarsdag, alles uitgestorven en allen Robinsons was open.........




bananacreek

Vandaag gaat de helmenwet in maar ik zie er hier maar zeer weinig van.......misschien morgen?

Even afwachten, want ik moet het nog zien.............. :jajaja: :jajaja:




Vanacht toen ik naar huis reed (02.00) vele dronkaards op de weg die de kruispunten met een snelheid van ongeveer 80km/h overstaken............. :negatief: :negatief:... :ripba8: :ripba8: :ripba8:


Kano

Citaat van: bananacreek op dinsdag  1 januari 2013, 12:56:29
Kerstdrukte komt op gang en gistermorgen stonden er zeeeeeeeeer lange rijen achter de (20?) kassa's.... :negatief: :negatief:


Kerstdrukte op gang gekomen ? Ben je nog niet helemaal nuchter na je verjaardag? :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Nu begint hij  :smiley-philippines: hielen te likken?............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Kan de brief van White nu even niet meer vinden, maar ik vind dat die situatie (als dat waar is) hier niet van toepassing is.

Bijvoorbeeld WHALE watching ergens in het zuiden van Cebu..........1000 peso voor de foreigner en 100 voor de  :smiley-philippines: als dat klopt?.... :weetikniet:




bananacreek

Citaat van: Kano op dinsdag  1 januari 2013, 13:07:18
Citaat van: bananacreek op dinsdag  1 januari 2013, 12:56:29
Kerstdrukte komt op gang en gistermorgen stonden er zeeeeeeeeer lange rijen achter de (20?) kassa's.... :negatief: :negatief:


Kerstdrukte op gang gekomen ? Ben je nog niet helemaal nuchter na je verjaardag? :lachen:

KERSTDRUKTE GISTEREN,............inderdaad ik had 10 SM Light op en gelukkig drink ik niet meer elke dag zoals een jaar of 5 gerleden maar alleen als ik "werk".


bananacreek

Even  :offtopic:......... :jajaja:

Dit zag ik vanmiddag bij iemand......... :jajaja: :lachen: :lachen:

[yt=640,505]DuTDLy6wa2I[/yt]


bananacreek

[yt=640,505]DuTDLy6wa2I[/yt]

Die kop komt me toch bekend voor................ :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: