Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#8640
Krijg net een tekst dat ik morgen op mijn 66ste verjaardag moet werken........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Daarbij het "dwangbevel" dat ik icecream moet rond delen................ :ikkeniebegrijp:

Ze bekijken het maar, dat doe ik niet...........zit al een jaar in de AOW nu en het is te overleven maar dan wel zonder de  :belgiesmiley: icecream.............. :jajaja: :jajaja:



Dus nu de muziek voorbereiden........... :benweg: :benweg: :benweg:



Ook de  :smiley-philippines: vinden dit leuk............. :jajaja: :jajaja:

Poetiray Brothers uit Nederland. ( nu op oudere leeftijd...en speelden in de jaren '60-'70 vaak in Duitsland en Zwitserland) (Bennie Poetiray met het lange haar)
[yt=640,505]X3JNxAGaUsA [/yt]

Andy Tielman met twee drummers......... :thumb: :thumb:
[yt=640,505]NjCWGwB4mfs [/yt]

vvjoris

Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 09:55:16
Citaat van: dummyo op zondag 30 december 2012, 09:24:19
Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 09:04:53
Eindelijk een Filipijnse met een smile.............. :lachen: :thumb: :thumb:



Is wel een heel voorzichtig lachje ... :jajaja: :jajaja:



Juist dat is correct........ze was iets in twijfel zo te zien.......... :jajaja:

Mijn 'Filippijnse' heeft dikwijls een smile hoor....

Wel 'mooi' fruit dat ze daar verkopen, ik mis mango's..., kan spijtig genoeg de prijs niet zien...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Citaat van: vvjoris op zondag 30 december 2012, 10:22:33
Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 09:55:16
Citaat van: dummyo op zondag 30 december 2012, 09:24:19
Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 09:04:53
Eindelijk een Filipijnse met een smile.............. :lachen: :thumb: :thumb:



Is wel een heel voorzichtig lachje ... :jajaja: :jajaja:



Juist dat is correct........ze was iets in twijfel zo te zien.......... :jajaja:

Mijn 'Filippijnse' heeft dikwijls een smile hoor....

Wel 'mooi' fruit dat ze daar verkopen, ik mis mango's..., kan spijtig genoeg de prijs niet zien...

De goede mangoes zijn nu in de buurt van de 70-80 pesos per kg..............

De "minder zoete mangoes" Senorita...OUT OF STOCK SIR (out of season)
Maar kunnen zo goedkoop worden als P20/kg in het seizoen....en smaken goed genoeg voor een WAO'er.


boomerang

Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 09:53:25
Citaat van: Kano op zondag 30 december 2012, 09:42:16
Volgens mij heeft zij een oogje op BANANACreek  :floet:

Ja, dat zou wel eens waar kunnen zijn............ik was net te laat met het trekken van de camera, zodat ik "haar" alleen van achteren kon nemen....... :jajaja: :jajaja: :floet:



Vermoedelijk heeft 'zij' ook de voorkeur om van achteren 'genomen' te worden...........
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Marinero

Citaat van: boomerang op zondag 30 december 2012, 10:38:22
Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 09:53:25
Citaat van: Kano op zondag 30 december 2012, 09:42:16
Volgens mij heeft zij een oogje op BANANACreek  :floet:

Ja, dat zou wel eens waar kunnen zijn............ik was net te laat met het trekken van de camera, zodat ik "haar" alleen van achteren kon nemen....... :jajaja: :jajaja: :floet:



Vermoedelijk heeft 'zij' ook de voorkeur om van achteren 'genomen' te worden...........

Ik vermoed dat ze minderjarig is.

vvjoris

Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 10:31:17
Citaat van: vvjoris op zondag 30 december 2012, 10:22:33
Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 09:55:16
Citaat van: dummyo op zondag 30 december 2012, 09:24:19
Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 09:04:53
Eindelijk een Filipijnse met een smile.............. :lachen: :thumb: :thumb:
Is wel een heel voorzichtig lachje ... :jajaja: :jajaja:
Juist dat is correct........ze was iets in twijfel zo te zien.......... :jajaja:
Mijn 'Filippijnse' heeft dikwijls een smile hoor....
Wel 'mooi' fruit dat ze daar verkopen, ik mis mango's..., kan spijtig genoeg de prijs niet zien...
De goede mangoes zijn nu in de buurt van de 70-80 pesos per kg..............
De "minder zoete mangoes" Senorita...OUT OF STOCK SIR (out of season)
Maar kunnen zo goedkoop worden als P20/kg in het seizoen....en smaken goed genoeg voor een WAO'er.
Het zijn vooral de gele die ik lekker vind. Ik meen dat, toen ik in Cebu was in augustus, dat die per stuk verkocht werden (gewoon langs de straat) maar ik herinner me de prijs niet meer....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 10:31:17
De goede mangoes zijn nu in de buurt van de 70-80 pesos per kg..............
De "minder zoete mangoes" Senorita...OUT OF STOCK SIR (out of season)
Maar kunnen zo goedkoop worden als P20/kg in het seizoen....en smaken goed genoeg voor een WAO'er.
Dat zijn momenteel de marktprijzen, vandaar dat je euro vandaag de dag geen 1,50 euro meer waard is (zoals vroeger in  :nederlandsevlag: het gezegde luidde: op de markt is je gulden een daalder waard). Overigens fruit stalletjes her en der langs de kant van de weg hanteren prijzen van soms wel 50 peso voor 1 kg Tuod mango en de kwaliteit doet niet onder voor die op de markt.

bananacreek

Juist TUOD dat was de naam van de duurdere mangoes.

Ja, en die fruitstalletjes kunnen de prijzen lager maken want die betalen weer geen huur in de market en die proberen in een week of drie wat extra bij te verdienen....

Ik was in de war met GUOD, de (ongeveer) twee meters bamboo vlak boven de grond hetgeen hier vaak als "fence-posts" wordt gebruikt............


bananacreek

Citaat van: boomerang op zondag 30 december 2012, 10:38:22
Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 09:53:25
Citaat van: Kano op zondag 30 december 2012, 09:42:16
Volgens mij heeft zij een oogje op BANANACreek  :floet:

Ja, dat zou wel eens waar kunnen zijn............ik was net te laat met het trekken van de camera, zodat ik "haar" alleen van achteren kon nemen....... :jajaja: :jajaja: :floet:



Vermoedelijk heeft 'zij' ook de voorkeur om van achteren 'genomen' te worden...........

Ik ben daar altijd te verlegen voor geweest om dat te vragen.............. :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:

bananacreek

Citaat van: Marinero op zondag 30 december 2012, 10:57:54
Citaat van: boomerang op zondag 30 december 2012, 10:38:22
Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 09:53:25
Citaat van: Kano op zondag 30 december 2012, 09:42:16
Volgens mij heeft zij een oogje op BANANACreek  :floet:

Ja, dat zou wel eens waar kunnen zijn............ik was net te laat met het trekken van de camera, zodat ik "haar" alleen van achteren kon nemen....... :jajaja: :jajaja: :floet:



Vermoedelijk heeft 'zij' ook de voorkeur om van achteren 'genomen' te worden...........

Ik vermoed dat ze minderjarig is.

Ik denk dat ze een jaar of 27 is (als je haar van voren bekijkt)....wacht even ik heb nog meer foto's van haar, in ieder geval eentje of twee...ga nu even zoeken....dat wordt een hoop werk en moet de muziek ook nog doen...dus weer overuren maken... :negatief: :negatief: