Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Dit zijn geen pomelos?........... :weetikniet: :weetikniet:



Wat dan wel?.......

.........en deze dan?........ :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hier worden de sidevendors naast lee Plaza weggejaagt door de city market taskforce (de man in het oranje boven t-shirt)......waarschijnlijk op verzoek van Lee Plaza die dan minder fruit kan verkopen....

Jan met de Pet verliest zoals gewoonlijk op deze vreemde planeet............. :jajaja: :jajaja:





Deze vendors vonden het wel leuk dat ik deze foto's nam............ :thumb: :thumb:

bananacreek

Let op het gele signboard.......... :lachen: :lachen: :jajaja:



San Miquel, Bacong.....
Deze Machos gingen geheel onderuit met de zak tussen de knietjes van de driver (met de witte zonnebril) en die man had het vreselijk slecht te doen met zijn pols, ik was net iets te laat met de foto............. :negatief: :negatief:

Volgens Pierrevanwies bleven er daar twee dood vorige week (ook op een motor)........ :ripba8: :ripba8:

Zo zie je elke dag iets met motoren en deze Klootzak werd door een luxe wagen met een zondagsrijder vanmiddag geheel van de weg afgereden.........maar goed dat hij geen Marrokaans verstond.... :jajaja: :jajaja:

dummyo


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zondag 30 december 2012, 09:42:16
Volgens mij heeft zij een oogje op BANANACreek  :floet:

Ja, dat zou wel eens waar kunnen zijn............ik was net te laat met het trekken van de camera, zodat ik "haar" alleen van achteren kon nemen....... :jajaja: :jajaja: :floet:


bananacreek

Citaat van: dummyo op zondag 30 december 2012, 09:24:19
Citaat van: bananacreek op zondag 30 december 2012, 09:04:53
Eindelijk een Filipijnse met een smile.............. :lachen: :thumb: :thumb:



Is wel een heel voorzichtig lachje ... :jajaja: :jajaja:



Juist dat is correct........ze was iets in twijfel zo te zien.......... :jajaja: