Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

HAVANK en het geheim van de 20 POMELO'S............... :denk: :denk:



Op straat P80/kg...........


Robinsons @ P120/kg............. :denk: :denk:

bananacreek


bananacreek

Voor het eerst dat ik Kris Aquino zo zie.......... :lachen: :thumb: :thumb:
Waarschijnlijk gaat ze niet meer naar de kerk?



Ik denk dat Nora Aunor zo'n beetje op mijn leeftijd van 66 jaar is?

bananacreek



Ja, voor degenen die de SIN TAX in hun zakken gaan steken?............... :denk: :denk:

bananacreek


bananacreek

Ook duur maar wel goed volgens iemand..........twee smaken voor de pijs van één..?... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

Weer een roekeloze Macho die nu in het ziekenhuis ligt........... :jajaja: :jajaja:
Spijtig van die mooie wagen........... :jajaja:
Leuk pistool van Junior........... :jajaja: :jajaja:

Zoals in Nederland waar ze politieagenten inuniform mishandelen...dat moet je hier niet flikken........ :ripba8: :ripba8: :ripba8:





Loopt de politie in  :nederlandsevlag:  :belgiesmiley: ook in een bulletproof vest?.......... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

#8617
Ok, vandaag is het feest in Bacong.......... :applaus: :applaus: :applaus: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Pierrevanwies heeft na een lange tijd ellende met Globe sticks nu een SMART verbinding met een 27 meter (vier lengtes + 3m) mast.



Nu maar even een paar dagen uitproberen............ :jajaja: :jajaja:

Als hij een router gaat kopen dan maar ook gelijk een password instellen want er zijn daar kapers op de kust (moffen)... :negatief: :negatief:

Totale prijs @ P8000 inclusief een maand subscription (dus mast, connection apperatur en labor)


bananacreek

Citaat van: Tinulang_Manok op zaterdag 29 december 2012, 13:19:36
Citaat van: bananacreek op zaterdag 29 december 2012, 12:59:14
Peperduur en wat kost dat in  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley: ?....... :weetikniet: :weetikniet:



Dat zou â,¬ 0,99 moeten kosten bij de EDEKA
http://www.discounter-preisvergleich.de/Junge-Erbsen-mit-Moehrchen-extra-fein-EDEKA-17056.html

Dank u maar die â,¬ 0,99 is dan nog niet een literblik neem ik aan 0.12 per 100 ml dus: 0,825 liter?

Maar dan nog is het hier duur, maar ik denk dan ook niet dat een POMELO P80/kg kost in Duitsland?