Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Citaat van: Kano op vrijdag 28 december 2012, 13:34:09
Citaat van: bananacreek op vrijdag 28 december 2012, 12:55:06
Ben de naam vergeten, maar een soort reuze sinasappelen, Maar zo te zien zeeer droog van binnen?... :weetikniet: :weetikniet:
Komen meestal met kerst in grotere getalen....




Het lijken mij mandarijnen , in de Filipijnen aangeduid met kiat kiat of mandarin oranges   :weetikniet: ?


Zijn toch toevallig geen pomeloo , die ligger er in  :nederlandsevlag: nu ook veel in de winkel, made in China

Kano

Dat zou heel goed mogelijk zijn Gosternokke als ze zo groot zijn. Chinese grapefruit.


Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

gosternokke

Nou, grapefruit en pomelo is niet hetzelfde .    Grapefruit heeft rood vruchtvlees en sappig,   pomelo heeft vruchtvlees in de kleur gebroken wit tot flauwgeel en is droog.  Die Chinese pomeloos liggen hier voor 2 euro/ stuk

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Morgen even om de juiste naam vragen............dan eentje kopen en opereren?....dat kost geld.... :jajaja: :jajaja:

Toch maar een nachtje over slapen.................... :jajaja: :jajaja:

gosternokke

Citaat van: Kano op vrijdag 28 december 2012, 15:47:30
Er zijn in pomelo's ook soorten hoor en kijk maar eens naar de red pomelo hier

http://www.fulong-fruit.com/e_products/?1-0-1-Pomelo.html







Je heb gelijk, dacht weer dat ik het wist ,maar niet dus   :negatief:   Die hier in  :nederlandsevlag: waren Honey- pomeloos


  @ Bananacreek, kom op er ligt een prijskaartje van 20 peso op, das toch nog wel te doen voor een AOWer  ? :lachen:

bananacreek

Citaat van: gosternokke op vrijdag 28 december 2012, 16:03:06
Citaat van: Kano op vrijdag 28 december 2012, 15:47:30
Er zijn in pomelo's ook soorten hoor en kijk maar eens naar de red pomelo hier

http://www.fulong-fruit.com/e_products/?1-0-1-Pomelo.html







Je heb gelijk, dacht weer dat ik het wist ,maar niet dus   :negatief:   Die hier in  :nederlandsevlag: waren Honey- pomeloos


  @ Bananacreek, kom op er ligt een prijskaartje van 20 peso op, das toch nog wel te doen voor een AOWer  ? :lachen:



Nee, dat getal 20 is om aan te geven hoeveel er in het net zitten.......... :jajaja: :jajaja:

Maar morgenochtend ga ik kijken en ze liggen waarschijnlijk dan in Lee Plaza wnat dat zaakje levert aan Lee Plaza..............


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag 27 december 2012, 13:45:33
Voor de enkele liefhebbers (en dat zijn er maar zeeeeer weinig neem ik aan) en in deze clip komt ook de KIA KM450 voor ....

[yt=640,505]GdHzBkkQvcc [/yt]..

Maar de mijne is het iets oudere model K311.......





je vervoert toch geen "echte" explosieven Creek te zien aan het ADR teken op de zijkant van het zeil van je K311... :biggrinn:

Kano

Creek, jouw explosieve lading bestaat uit jouw huishoudsters ???  :crazy:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 29 december 2012, 00:40:44
Creek, jouw explosieve lading bestaat uit jouw huishoudsters ???  :crazy:

Nee hoor, fout ................hier zijn mijn explosieven (landmijnen)..... :jajaja: :jajaja:..... :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:



Maar ze werken niet meer......... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: