Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#8570
@Boomerang:



Ok, dat was een grote overwinning voor de Friese Strijdkrachten.......... :thumb: :thumb: :hoedjeaf:

Wij stonden al gereed om u bij te staan in deze ....(koe de etat???)...Coup 'de Etat ?













Ok, terug naar de bunker............ :thumb: :thumb: :thumb:



Everybody RISE and place your hand on top of your heart:..... :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:

[yt=640,505]1zNuRmfexMw[/yt]

bananacreek


bananacreek

Hier bouwt men met "CONTAINER MODULES"............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :thumb:



In Bacong weren er wel eens containers door blanken verkocht  en toen vroegen ze voor een 20 - footer P10 duizend, maar dat was in de jaren '98- 2003 (in die buurt en ik weet niet wat ze nu zouden vragen)..


Kano

Wel stevig die containers, maar het zal toch loeiheet zijn in zo'n stalen huis.  :zon7ie2:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op woensdag 26 december 2012, 13:22:24
Wel stevig die containers, maar het zal toch loeiheet zijn in zo'n stalen huis.  :zon7ie2:

Zeker maar ik neem aan dat er een dubbele wand in komt met isolation ?



Meer uitvoeringen..........

http://inspirationgreen.com/container-homes.html

Marinero

Citaat van: bananacreek op woensdag 26 december 2012, 12:12:34
en iemand hier wilde er al een steelbar op gooien:



Als het te lang duurt kun je dat net zo goed doen want dit is gewoon uitstel van executie. Als de boel ontploft nemen ze het misschien wat serieuzer.  :thumb:

bananacreek

Ok, naar de Noreco geweest en behoorlijk wat gekakeld.... :happy: :happy:



Toen ik uitgekakeld was belde ze met een gsm en toen bleek dat ze onderweg waren om de zaak te "bekijken".. :jajaja: :jajaja:

Maar alleen om 1700 uur begonnen ze om de kabels uit elkaar te halen en nu hoorde ik pas dat het inderdaad geen 69KV was maar 10800 volt.
Maar ook kan een 10800 volt barbecue maken................ :lachen: :lachen: :jajaja:



Dus de 69KV komt van de Powerplant en gaat dan via de "towers" naar het AMLAN substation een kn of 25 ten noorden van Dumaguete.




bananacreek

Vervolg Noreco:

Zelfs aan de post naast de weg zit de zaak in elkaar.......... :lachen: :lachen:













Om 1700 uur zijn ze begonnen om de cables wat uit elkaar te halen ..en morgen?......... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek