Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Mijn AOW gaat vanaf January met 13 euros naar beneden en een ander 53 euros....... :negatief: :negatief:

SIN TAX getekend dus een San Miquel Light gaat ook omhoog?....... :weetikniet: :weetikniet:

Zou een snel eide van de wereld niet beter geweest zijn?.......... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

A Good One for the end of the year?..... :lachen: :lachen:.... :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Hier zijn toch een paar zaken niet duidelijk:

1. Buitenlander met buitenlandse vrouw of  :smiley-philippines: vrouw?..... :weetikniet:

2. Was de  :smiley-philippines: sober of under drugs of alcohol?......... :weetikniet: :weetikniet:

(Ik heb dat nog nooit meegemaakt dat een ENKELE  :smiley-philippines: (niet onder invloed) zulks begaat...)

3. Als de  :smiley-philippines: sober zou zijn geweest en de vrouw van de blanke was een :smiley-philippines: dan zou de man toch moeten weten dat de vrouw tegen hem zou kunnen getuigen op de rechtbank?

4. Buitenlander in de handcuffs geslagen......heeft de vrouw dan haar mond dichtgehouden?......... :weetikniet:

5. "Arresting officer hit him with his gun, thereby breaking a tooth of the foreigner"........... :jajaja: :jajaja:
Als die "arresting officer maar een klein beetje verstand zou hebben dan zou hij op zijn klompen kunnen aanvoelen dat hij gedagvaard zou kunnen worden bij de "Internal Affairs" (op zijn minst)

De betrokken policeman zou een long record hebben betreffende abuses...........erg vaag, want elke stationcommander nu kan zulks niet laten gebeuren (herhaalde malen) want het is de stationcommander die vaak wordt vervangen als hij zijn personeel niet onder de duim kan houden..............

In mijn geval een aantal jaren geleden waren het er twee, maar ik moet eerlijk blijven om te zeggen dat ik onder invloed was en ik ook een grote bek had......dus dikke buik eigen schuld zogezegd?....... :weetikniet:

 

Hier zien we weer het verhaal van de blanke kant waarschijnlijk?

Ik weet niet wanneer het gebeurd was zodat ik de police blotter zou kunnen inzien (public document)

bananacreek

Oef dat was me een dag............. :denk: :denk: :denk:

Nou heb ik wel mooie dure schoenen, maar er gaat toch een tekort komen aan het einde van de maand..... :jajaja: :jajaja:
Dan maar weer een saneringslening?.................. :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :lachen: :lachen:

NOCHE BUENA?................ :jajaja: :jajaja:



The Dentist?.........dat zien we volgend jaar wel.............. :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Deze buurman heeft speciaal voor Noche Buena zijn huis laten verbouwen en dat wordt vanavond gevierd........... :lachen: :lachen: (hij liever als ik)............ :denk: :denk:


bananacreek

Nee meisjes kijk maar niet zo kwaad, het ging mij alleen om de geparkeerde motoren in beeld te brengen... :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Vaak als je een foto maakt dan kijken ze kwaad....zoals hier in Lee Plaza....vol met mensen......... :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:



Vandaar dat de blanke werd aangevallen?..... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Dit spul werd door een japanner gemaakt ............. :thumb: :thumb:



Hier geeft hij een nummertje weg op het kerstfeestje........... :thumb: :thumb:

[yt=640,505]9byzZ-jQ8Eg [/yt]

bananacreek