Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 15 december 2012, 12:59:48
Hebben ze ook die met een gat erin, die gaan langer mee  :lachen:

Gaarne wat meer uitleg wat u bedoelen daarmede.................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :hoedjeaf:

Toch even Googlen................. :ikkeniebegrijp:

U bedoelen dan de deze?...... :thumb: :happy:



Kano

#8403
Da's ook een leuke Creek.


Nog even wat instructies  voor wat betreft het wc papier met een gat :biggrinn::

Men neme een velletje wc-papier, bij voorkeur grijs en ruw, voor een optimale opname.

Men vouwe het velletje in 4-en, dwz eerst eenmaal door de helft (u heeft dan een rechthoek), en daarna (deze rechthoek) nog eenmaal door de helft. U heeft nu een gevouwen vierlagig vierkant.

Van de 4 hoeken die dit nieuwe, kleinere vierkant heeft is er 1 dicht en zijn er drie open.

Men scheure de dichte hoek 1cm van de hoek rond af.

Men vouwe het kleine vierkant uit tot zijn oorspronkelijke ongevouwen vorm.

Overblijft het velletje wc-papier met een rond gat in het midden, plus het kwartrondje dat u er zojuist uitgescheurd heeft. Dit kwartrondje legt u apart.

Men steke de middelvinger door het gat, zodat het velletje 'aan de wortel' van de vinger blijft hangen.

Met uw middelvinger maakt u nu uw derrière grondig schoon. Dit vereist enige handigheid, want het is de bedoeling dat het papier daarbij niet van uw vinger valt.

Men pakke het papier aan het begin van de middelvinger aan de achterkant beet en strope het papier op in de richting van de middelvingertop. Dit doet u door duim en wijsvinger van de andere hand te klemmen om de te reinigen middelvinger en zo naar boven een trekkende beweging te maken. Zodoende dat de faeces aan de binnenkant van het velletje komen te zitten. Als u behendig bent dan is uw middelvinger schoon en het velletje heeft alle excrementen opgenomen. Het velletje mag u nu in de wc gooien.

Men neme nu het uitgescheurde kwartrondje om de laatste ongerechtigheden van onder uw middelvingernagel mee te verwijderen.

Ook dit gooit u nu in de wc.

Men wasse de handen.

Men trekke door.

Men felicitere uzelf.

U heeft 1/8e (of minder) van de normale hoeveelheid papier gebruikt.

:daag:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 15 december 2012, 13:32:42
Da's ook een leuke Creek.


Nog even wat instructies  voor wat betreft het wc papier met een gat :biggrinn::

Men neme een velletje wc-papier, bij voorkeur grijs en ruw, voor een optimale opname.

Men vouwe het velletje in 4-en, dwz eerst eenmaal door de helft (u heeft dan een rechthoek), en daarna (deze rechthoek) nog eenmaal door de helft. U heeft nu een gevouwen vierlagig vierkant.

Van de 4 hoeken die dit nieuwe, kleinere vierkant heeft is er 1 dicht en zijn er drie open.

Men scheure de dichte hoek 1cm van de hoek rond af.

Men vouwe het kleine vierkant uit tot zijn oorspronkelijke ongevouwen vorm.

Overblijft het velletje wc-papier met een rond gat in het midden, plus het kwartrondje dat u er zojuist uitgescheurd heeft. Dit kwartrondje legt u apart.

Men steke de middelvinger door het gat, zodat het velletje 'aan de wortel' van de vinger blijft hangen.

Met uw middelvinger maakt u nu uw derrière grondig schoon. Dit vereist enige handigheid, want het is de bedoeling dat het papier daarbij niet van uw vinger valt.

Men pakke het papier aan het begin van de middelvinger aan de achterkant beet en strope het papier op in de richting van de middelvingertop. Dit doet u door duim en wijsvinger van de andere hand te klemmen om de te reinigen middelvinger en zo naar boven een trekkende beweging te maken. Zodoende dat de faeces aan de binnenkant van het velletje komen te zitten. Als u behendig bent dan is uw middelvinger schoon en het velletje heeft alle excrementen opgenomen. Het velletje mag u nu in de wc gooien.

Men neme nu het uitgescheurde kwartrondje om de laatste ongerechtigheden van onder uw middelvingernagel mee te verwijderen.

Ook dit gooit u nu in de wc.

Men wasse de handen.

Men trekke door.

Men felicitere uzelf.

U heeft 1/8e (of minder) van de normale hoeveelheid papier gebruikt.

:daag:


AHA, dank, en dat heben we niet op de planet waar wij KLINGONS leven............... :neeneenee: :neeneenee:


Dus we kunnen er hierbij van uitgaan dat dit soort toilet papier special voor AOW'ers is ontwikkeld?.... :thumb: :thumb: :happy:

Ik ga het proberen en maak er een video van............ :thumb: :thumb: :atyourservice: :atyourservice: 

Leuk topic en niet... :offtopic:.......... :neeneenee: :neeneenee:

bananacreek

In de Telegraaf gevonden en weet niet waar ik het moet zetten........... :weetikniet:

[yt=640,505]dEuIMbGcYB0[/yt]

bananacreek

De man in de clip hierboven (David Celdran) werkt bij ABS/CBN (ANC) en is een zeer intellegent man naar mijn mening.


bananacreek

Oogjes toe en snaveltjes dicht?........... :weetikniet: :weetikniet:

[yt=640,505]X-PTafd-ymQ[/yt]

Ketelbinkie

Het is: oogjes dicht en snaveltjes toe, dacht ik :denk:. Als je al zoveel jaren uit NL weg bent, is het je uiteraard vergeven. Vindt het nog steeds knap dat je dit soort typische uitdrukkingen, zelfs na het bereiken van AOW gerechtigde leeftijd, moeiteloos (zei het achterste voren) uit de hoge hoed tovert :lachen:.

bloem

wetenswaardigheidje....

Jonny walker is part of Diageo, een hele grote drank maker,

ze zijn bezig om in het verre oosten (india, china, philipinnes etc etc ) hun brand te promoten, ze denken dat ze wel 90% extra omzet kunnen halen, (wat ze willen afsnoepen van de locale distilleerders (vooral in india, wat zijn een van de grootste wiskey drinkers in de wereld)

hence, did filmpje... (mooi gemaakt trouwens)