Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Michaela

Ik volg je ook dagelijks, en ik zal het jammer vinden als jij stopt. Trouwens ik mis de fotos van je commander ( vrouw).

rudi777



bananacreek, waarom stoppen?

wat zou het forum betekenen zonder jou?

jij zet er tenminste interresante dingens op

doorgaan a.u.b.

Pjottr

Of iemand anders uit een andere omgeving neemt het over zodat het topic blijft bestaan en we vanuit andere hoeken en gaten van dit land foto's zien
Idee miscchien??????????
Laat onverlet, dat ik Creek zijn inzet altijd heb gewaardeerd.
@ Broeder Creek Je moet gewoon doen waar je zin in hebt en gewoon niet doen waar je geen zin meer in hebt
Ja ik mis de Commander in Chief al geruime tijd. Alles ok met haar??
Gr
Pjottr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

zpritzz

Doorgaan Creek, ik ben in de jaren 70 voor het laatst in Dumaguete geweest.
Maar dankzij jou onderwerp kruipen de herinneringen weer te boven.
Dank tot zover  :hoedjeaf: en nu op naar de 200000 and beyond mr Spock
Immigration is the sincerest form of flattery.

Kano

Creek, ik lees je postings altijd met veel plezier. Kan mij voorstellen dat de lol er op den duur een beetje afgaat. Doe gewoon waar je zin in hebt. Je bent toch met pensioen, dan moet je het er ook van nemen  :jajaja:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

callebaut

#8375
Callebaut is opnieuw online na 7 dagen en 4 uren geen electriciteit en water toevoer  en na 9 dagen opnieuw internet .
Ons grooste geluk is dat  er weinig regenneerslag was tijdens de storm .
Boomerang zal nog een poosje moeten wachten vooraleer internet te hebben , zijn mast was in 3 stukken .
Maar al bij al ... weinig menselijk leed en och ... het is weer verleden ...op naar de volgende storm ...  :atyourservice:

bananacreek

#8376
Citaat van: rudi777 op woensdag 12 december 2012, 22:18:15


bananacreek, waarom stoppen?

wat zou het forum betekenen zonder jou?

jij zet er tenminste interresante dingens op

doorgaan a.u.b.


Dit forum heeft mij niet nodig want ik zet er vaak een hoop rotzooi op....

STARDATE: 8012.4...?............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :crazy: :crazy: (gisteren)

Ok....carolers kwamen lands bij de buren...even een snelle "BROWNOUT" gemaakt............ :lachen: :lachen: :thumb::thumb:






bananacreek

Citaat van: Pjottr op donderdag 13 december 2012, 04:32:17
Of iemand anders uit een andere omgeving neemt het over zodat het topic blijft bestaan en we vanuit andere hoeken en gaten van dit land foto's zien
Idee miscchien??????????
Laat onverlet, dat ik Creek zijn inzet altijd heb gewaardeerd.
@ Broeder Creek Je moet gewoon doen waar je zin in hebt en gewoon niet doen waar je geen zin meer in hebt
Ja ik mis de Commander in Chief al geruime tijd. Alles ok met haar??
Gr
Pjottr

Die stond er toch twee weken geleden op (Mrs. Spock)?




bananacreek

#8378
Citaat van: callebaut op donderdag 13 december 2012, 12:44:40
Callebaut is opnieuw online na 7 dagen en 4 uren geen electriciteit en water toevoer  en na 9 dagen opnieuw internet .
Ons grooste geluk is dat  er weinig regenneerslag tijdens was de storm .
Boomerang zal nog een poosje moeten wachten vooraleer internet te hebben , zijn mast was in 3 stukken .
Maar al bij al ... weinig menselijk leed en och ... het is weer verleden ...op naar de volgende storm ...  :atyourservice:


Ja, dat heeft lang geduurd in Banilad en Sac-sac Bacong en ik had al gedacht aan de mast van Booomerang want dat waren wel een paar lengtes van 6 meter op elkaar.

Maar die heeft SMART

Maar zelfs hier in Dumaguete zijn er nog flinke problemen met GLOBE, maar dan heb ik zeeeeer veel geluk gehad met mijn Globe DSL om een dag of drie na Pablo weer online te mogen zijn...... :thumb: :thumb:

Nu ook diesels in Dumaguete verkrijgbaar

Deze is 58 T




bananacreek

Ok, na veel denkwerk (2 aardse minuten) en na overleg met de confederation en met inachtneming van het relevante feit dat de ENTERPRISE in reparatie is heb ik besloten om door te gaan naar 250 duizend.................. :floet: :floet:



Maar eerste moet er even iets van mijn hart (hierna)