Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Geen doden in Dumaguete voor zover ik weeten ik weet niet wat er in Tanjay, en zuidelijke gebieden zoals Dawin is gebeurt vanwege een brownout die hier tot vanmorgen 09.00 duurde en bepaalde gedeelten van Dumaguete waaronder de Boulevard zit nog zonder stroom omdat er in Piapi-beach en Looc behoorlijk veel Noreco palen naar beneden gingen en de Noreco is nog steeds zeer druk bezig en ook Bacong zit nog helemaal zonder stroom en internet........

Nu wat foto's (niet veel) van de volgende dagen na Pablo, maar ik vind dat de schade hier zeer meevalten om redenen dat Pablo een doorvoer snelheid had van 26km/uur en dat is redelijk snel want in Luzon kan een typhoon zeer treuzelen....met de gevolgen van dien.

Niet ver van mijn huis (80 m)...69000 Volts....... :denk: :denk: :jajaja: :jajaja: :lachen:
 

bananacreek


Kano

Creek, de bevoren branding die jij bedoelt was in 1963. De zee was geheel bevroren in de strengste winter van de eeuw.

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Ongeveer in het midden van de tweede foto hier ziet u een gevaarte aan de pier liggen hetgeen de "wachtkamer-barg" van DELTA fast ferries is, en voor de rest is de pier leeg omdat men nooit is vergeten wat er is gebeurt met dit schip wat ook losgeslagen was van de Dumaguete pier tijdens Sendiong.........




bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag  8 december 2012, 15:15:08
Creek, de bevoren branding die jij bedoelt was in 1963.



Correct ja, maar in Wijk aan Zee waren er ook hogere golven bij die "vast stonden"

Dit is Scheveningen?

bananacreek

Ok, hier ligt dus de Barg-wachtkamer in het midden van de pier............


En nu  ligt het netjes geparkeerd aan de Boulevard of Broken Dreams.......... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:








Nog mooier het ligt in een area met:



Kano

Yup Creek, de foto is gemaakt uin Scheveningen met op de achtergrond de pier.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Boulevard en Piapi beach veel problemen met posten en een aantal oude grote bomen......en ook op andere plaatsen in de stad en ook in Banilad Bacong en San Miguel Bacong..........


bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag  8 december 2012, 15:29:15
Yup Creek, de foto is gemaakt uin Scheveningen met op de achtergrond de pier.

Juist ik dacht al: "Dat kan toch niet de verkeerstoren van Schiphol zijn?"  ...want daar is ook een brede sloot in de buurt......... :lachen: :jajaja:

bananacreek

Business as usual........... :jajaja: :jajaja: :lachen:



No more business............bread......because of brownouts...... :negatief: :negatief: