Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Laatste (voor dit geval)................ :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]OzaGp8eC3GA [/yt]

Nu maar hopen dat ik geslaagd ben voor mijn SUPERKLOOOTZAK examen......morgen insturen....... :happy: :happy:

bananacreek


bananacreek

Tijdens en vlak na de komende storm zal deze prijs wel weer omhoog gaan?..... :weetikniet: :weetikniet:

Lee Plaza


bananacreek

Ik liep in Lee Plaza vanmiddag om een "load" te kopen (Smart Buddy) stapt er een dikke vrouw op mijn teen:



Toen werd er even in het Marrokaans geschreeuwd........... :jajaja:  :explotieren: :explotieren:

Altijd als ik een wond aan mijn voeten heb (gebeurt nogaleens...... :crazy: :crazy:) stapt er iemand op die wond.... :negatief:

Herbie

Citaat van: bananacreek op zondag  2 december 2012, 14:06:40
Ik liep in Lee Plaza vanmiddag om een "load" te kopen (Smart Buddy) stapt er een dikke vrouw op mijn teen:



Toen werd er even in het Marrokaans geschreeuwd........... :jajaja:  :explotieren: :explotieren:

Altijd als ik een wond aan mijn voeten heb (gebeurt nogaleens...... :crazy: :crazy:) stapt er iemand op die wond.... :negatief:

Zou dat om aandacht te trekken zijn ( dikke vrouw ) of karma  :weetikniet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

callebaut


josv

Citaat van: bananacreek op zondag  2 december 2012, 14:06:40
Ik liep in Lee Plaza vanmiddag om een "load" te kopen (Smart Buddy) stapt er een dikke vrouw op mijn teen:

Toen werd er even in het Marrokaans geschreeuwd........... :jajaja:  :explotieren: :explotieren:

Altijd als ik een wond aan mijn voeten heb (gebeurt nogaleens...... :crazy: :crazy:) stapt er iemand op die wond.... :negatief:

Gewoon een kruk gebruiken, doen ze "het", dan per ongeluk struikelen ofzo en die kruk tussen hun benen zetten zodat ze op hun bek gaan. Heeft mij 1 keer een hoop lol/wraak opgebracht !

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Misschien gewoon een ongelukje van haar kant want het was stampvol daar.....maar de reactie kwam er ineens uit en kon ik niet meer stoppen......maar gelukkig in de Marrokaanse taal........ :thumb: :thumb:


bananacreek