Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 november 2012, 13:57:02
Toen moest ik vanmiddag hier naar het toilet en SERIEUS ik had er een beetje de schrik in dat een Cobra me in de blote kont zou bijten en ik na 30 min dood zou zijn.......... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Ingang van het toilet............ :jajaja: :jajaja:


Ik keek zeer goed rond.... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb:



Het zal je maar gebeuren in de bergenjungle dat een cobra je even in de loshangende ballen bijt...denk er eens aan......gelijk in je graf............ :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8:



Deze werd eergisteren naast ons huis door de buurjongetjes gevangen.

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Herbie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 november 2012, 14:04:45
Ik zei tegen de Habal habal driver: "I hear a small airplane?"....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Nee zei hij, het is een vlieger en daar zit iets aan dat in de wind vibreert........... :thumb: :thumb:



Zat toch behoorlijk hoog en ze gebruiken visgaren in plaats van vliegertouw zoals we dat vroeger in Marokko gebruikten en ik ga toch een grote vlieger maken op een keer............... :happy: :happy:

66 jaar en denkt nog als een kind...........maar ik denk dat velen zulks nog hebben?
Vergeet nooit de Dinky Toys die ik op Sinterklaas kreeg vroeger.... :happy: :happy:






Toch raar dat het touw, sorry visdraad van boven uit komt. gangt de vlieger aan een vlieger  :weetikniet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gosternokke

Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 november 2012, 13:57:02
Toen moest ik vanmiddag hier naar het toilet en SERIEUS ik had er een beetje de schrik in dat een Cobra me in de blote kont zou bijten en ik na 30 min dood zou zijn.......... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Ingang van het toilet............ :jajaja: :jajaja:


Ik keek zeer goed rond.... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb:



Het zal je maar gebeuren in de bergenjungle dat een cobra je even in de loshangende ballen bijt...denk er eens aan......gelijk in je graf............ :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8:




  Kom op bananacreek ga nou niet de bange schijterd uithangen    :lachen:    Onkruid vergaat toch niet       :haha:

bananacreek

[yt=640,505]k63q5nBLCqg [/yt]

Het vreemde klikkende geluid is van de banden uit India die niet op de juiste manier afslijten........zelfs uitwisselen helpt niet want deze zijn niet voor de weg gemaakt.............. :negatief:...maar is niet het einde van de wereld..


bananacreek

Citaat van: boomerang op vrijdag 23 november 2012, 15:05:08
Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 november 2012, 13:57:02
Toen moest ik vanmiddag hier naar het toilet en SERIEUS ik had er een beetje de schrik in dat een Cobra me in de blote kont zou bijten en ik na 30 min dood zou zijn.......... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Ingang van het toilet............ :jajaja: :jajaja:


Ik keek zeer goed rond.... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb:



Het zal je maar gebeuren in de bergenjungle dat een cobra je even in de loshangende ballen bijt...denk er eens aan......gelijk in je graf............ :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8:



Deze werd eergisteren naast ons huis door de buurjongetjes gevangen.



Een slang met een verband om het gezicht?.......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Citaat van: Herbie op vrijdag 23 november 2012, 15:05:34
Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 november 2012, 14:04:45
Ik zei tegen de Habal habal driver: "I hear a small airplane?"....... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Nee zei hij, het is een vlieger en daar zit iets aan dat in de wind vibreert........... :thumb: :thumb:



Zat toch behoorlijk hoog en ze gebruiken visgaren in plaats van vliegertouw zoals we dat vroeger in Marokko gebruikten en ik ga toch een grote vlieger maken op een keer............... :happy: :happy:

66 jaar en denkt nog als een kind...........maar ik denk dat velen zulks nog hebben?
Vergeet nooit de Dinky Toys die ik op Sinterklaas kreeg vroeger.... :happy: :happy:






Toch raar dat het touw, sorry visdraad van boven uit komt. gangt de vlieger aan een vlieger  :weetikniet:

Het visdraad zit in het midden van de vlieger vast maar door de foto is de draad in een witte kleur uitgekomen zodat het lijkt dat de draad boven aan de vlieger vast gemaakt zit...

bananacreek

Citaat van: gosternokke op vrijdag 23 november 2012, 15:28:34
Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 november 2012, 13:57:02
Toen moest ik vanmiddag hier naar het toilet en SERIEUS ik had er een beetje de schrik in dat een Cobra me in de blote kont zou bijten en ik na 30 min dood zou zijn.......... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Ingang van het toilet............ :jajaja: :jajaja:


Ik keek zeer goed rond.... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb:



Het zal je maar gebeuren in de bergenjungle dat een cobra je even in de loshangende ballen bijt...denk er eens aan......gelijk in je graf............ :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8:




  Kom op bananacreek ga nou niet de bange schijterd uithangen    :lachen:    Onkruid vergaat toch niet       :haha:

Ik heb een grote muil maar een klein hart............... :jajaja: :jajaja: :lachen:
Maar in het vervolg kijk ik wel degelijk uit als k naar de wc moet.............. :jajaja: :jajaja: :hoedjeaf:
Stel je voor, je staat na de grote boodschap de zaak te kuisen en pats.....daar ga je op je buik met een Cobra aan de ballen hangend.................

boomerang

Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 november 2012, 15:41:24
Citaat van: boomerang op vrijdag 23 november 2012, 15:05:08
Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 november 2012, 13:57:02
Toen moest ik vanmiddag hier naar het toilet en SERIEUS ik had er een beetje de schrik in dat een Cobra me in de blote kont zou bijten en ik na 30 min dood zou zijn.......... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Ingang van het toilet............ :jajaja: :jajaja:


Ik keek zeer goed rond.... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb:



Het zal je maar gebeuren in de bergenjungle dat een cobra je even in de loshangende ballen bijt...denk er eens aan......gelijk in je graf............ :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8:



Deze werd eergisteren naast ons huis door de buurjongetjes gevangen.



Een slang met een verband om het gezicht?.......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Die slang was nog in leven en hadden ze voor de veiligheid de kop afgeplakt met tape zodat ze er mee konden spelen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 23 november 2012, 13:36:56
Klein maar Oersterk............ :thumb: :thumb:


Wat ik me af zit te vragen. Waarvoor houdt men deze pony's? Zo af en toe zie ik wel eens een pony ingespannen voor een klein open koetsje over de boulevard sjezen met toeristen erin. Heel af en toe ook nog wel eens een pinoy ongezadeld erop rijden ergens uphill buiten de stad, maar dan heb ik het wel gehad. Paardenvlees heb ik hier nog nooit iemand over horen praten, laat staan dat ik heb gezien dat het op de markt dan wel in de supermarkt te koop is (ben er zelf overigens geen liefhebber van). Graag het verlossende antwoord.

callebaut

@ Ketelbinkie ....paardevlees is volop verkrijgbaar te ( vleeswaren afdeling ) Robinsons dgte ongeveer 200 php / Kg.
De niet zo geurende vleeswarenreuk is van zodanige kwaliteit dat ik soms denk , is dit nog steeds voor menselijke compsumptie eetbaar ?