Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

wiking

er is altijd wel wat moois te zien in de grote malls nietwaar? haha..  :thumb:

Totti010

Citaat van: Darko69 op dinsdag 13 november 2012, 18:08:39
Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 13 november 2012, 14:49:42
Citaat van: xav op dinsdag 13 november 2012, 13:55:15
Citaat van: bananacreek op dinsdag 13 november 2012, 12:53:42












Wat kosten die nieuw in  :belgiesmiley: :nederlandsevlag:........?


hangt er een beetje vanaf... je kan er al krijgen vanaf 35 euro...
Echte originele nieuwe Nikes (geen overjarige modellen) voor 35 euro :denk: :denk:. Tegen zo'n inkoopsprijs kan je slapend rijk worden volgens mij. Weet je dat heel zeker??

Dit zijn duidelijk neppe nikes. Kan mezelf wel ervaren noemen wanneer het komt op importeren van nikes uit china(veel modellen worden ook in thailand en vietnam nagemaakt, tenminste, dat staat op de labels). Was altijd opzoek naar de perfecte 1 op 1 kopieën. Zelfs een keer de footlocker binnen gelopen waar een verkoper vroeg waar ik me limited editions had gekocht, want die zouden nieuw 300/400 euro zijn. Ik had na veel zoeken deze gekocht uit china voor 45 dollar incl shipping :jajaja:

Kwaliteit is exact hetzelfde mits ze uit de juiste fabriek komen, maar in de Filipijnen zijn vooral slechte namaak Nikes, Adidas, Asics en Converse te koop. Ik zie aan dit plaatje tenminste 4 afwerkingen die wijzen op namaak.

Darko heeft gelijk dat ze niet echt zijn,ik zie ook een paar aanwijzingen (stikken vd naden,label oa) werk bij de Douane NL namelijk ;-)

Namaakproducten zijn natuurlijk niet bij voorbaat slecht , prijs/kwaliteit is met elkaar verbonden.

Een echt exemplaar van de merkhouder gaat bij normaal gebruik natuurlijk langer mee en kan meer verduren.


Totti010

Haha nee ik was niet  1 van die eikels  :biggrinn: want heb nooit geen pakketpost gedaan .


gosternokke

Even serieus  Totti word pakketpost  gecontroleerd op merkvervalsingen  door douane ?    :weetikniet:

disnoke

Kan enkel spreken over Belgische douane en deze zal af en toe steekproeven doen, zolang het 1 stuk meestal geen probleem indien echt meerdere kunnen ze heel lastig worden omdat er vermoeden van handel in is.

Er is zelfs een aparte afdeling voor.



gosternokke

ja , bananacreek heeft toch wel eens verteld dat ie zen broer  in  :nederlandsevlag:  maandelijks een slof sigaretten vanuit   :smiley-philippines:  toestuurde.
dat waren dan wel geen neppers, maar ja werd geen accijns voor betaald in  :nederlandsevlag: vrees ik
Ging jaren goed totdat ie 2 sloffen stuurde, toen werden ze in beslag genomen. Zoiets had ik toch gelezen ?

Correct me if I am wrong  .

bananacreek

Citaat van: gosternokke op donderdag 15 november 2012, 22:02:56
ja , bananacreek heeft toch wel eens verteld dat ie zen broer  in  :nederlandsevlag:  maandelijks een slof sigaretten vanuit   :smiley-philippines:  toestuurde.
dat waren dan wel geen neppers, maar ja werd geen accijns voor betaald in  :nederlandsevlag: vrees ik
Ging jaren goed totdat ie 2 sloffen stuurde, toen werden ze in beslag genomen. Zoiets had ik toch gelezen ?

Correct me if I am wrong  .

PRECIES, DAT WAS HET GEVAL EN ALS JE ER EENTJE OPSTUURT DAN IS ER GEEN PROBLEEM

bananacreek

Naar de bergen geweest en dezelfde middag naar de kerk.......... :thumb: :thumb:

NIKES getest op het Enge pad en deden het goed........... :thumb:

bananacreek