Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


xav

Citaat van: bananacreek op dinsdag 13 november 2012, 12:53:42












Wat kosten die nieuw in  :belgiesmiley: :nederlandsevlag:........?


hangt er een beetje vanaf... je kan er al krijgen vanaf 35 euro...

bananacreek


Ketelbinkie

Citaat van: xav op dinsdag 13 november 2012, 13:55:15
Citaat van: bananacreek op dinsdag 13 november 2012, 12:53:42












Wat kosten die nieuw in  :belgiesmiley: :nederlandsevlag:........?


hangt er een beetje vanaf... je kan er al krijgen vanaf 35 euro...
Echte originele nieuwe Nikes (geen overjarige modellen) voor 35 euro :denk: :denk:. Tegen zo'n inkoopsprijs kan je slapend rijk worden volgens mij. Weet je dat heel zeker??


O.B.Bommel

Ik heb er geen verstand van dus zal het wel waar zijn, doch ik heb laatst in zo'n consumentenrubriek gehoord dat ook originele Nikes in Vietnam worden vervaardigd. Nike is een marketing instrument.
Maar ik koop ze hier ook voor een spotprijs in het Nike-outlet-center en ze zijn verder gewoon goed. Dat wel.
Maar ik kan het niet zien of het namaak is.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

gosternokke

Welja ,ook de dure merken laten hun spullen vandaag de dag, gewoon in China maken.  Men vrouw kocht in een dure winkel een das van het bekende merk Burberry.     Ik kijk thuis op het label wat er in genaaid zit en daar staat gewoon op Burberry, made in China.

Kost dus geen drol om te maken, maar tis wel een Burberry dus toch een dure das.

O.B.Bommel

Citaat van: gosternokke op dinsdag 13 november 2012, 20:43:51
Welja ,ook de dure merken laten hun spullen vandaag de dag, gewoon in China maken.  Men vrouw kocht in een dure winkel een das van het bekende merk Burberry.     Ik kijk thuis op het label wat er in genaaid zit en daar staat gewoon op Burberry, made in China.

Kost dus geen drol om te maken, maar tis wel een Burberry dus toch een dure das.
Ook een vrouw die van de merken is? Aziatisch virus lijkt het. Gedeelde smart is halve smart maar het is een drama. Ik krijg ze niet uitgelegd dat een verdubbelde prijs min 40% korting GEEN koopje is alleen omdat er SALE op staat. Heeft iets met hersenhelften te maken heb ik mij laten vertellen.

Ze worden al opgewonden bij de etalage of uithangbord.
Nou mijn Nikes komen zelden boven de 40 euro, ik weet toch niet of het een oud model is. Is dan wel uitverkoop in de outlet, maar dan ECHT!
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Herbie

Het zelfste is met jeans broeken, hier in België kosten ze massa's geld in Azië spot goedkoop en komen ook uit de zelfste fabrieken. Eens een reportage gezien over china. Een broek kost er nog geen 4 dollar. Maar de meeste jeans stof is wat dikker bij ons dan in Azië.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.