Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Vandaag met de motor naar tanjay en verder met een Habal habal (dezelfde) naar de bergen in de STROMENDE regen.....

Dan vroeg ik me zelf af.........."Wat ben je nou aan het doen Klootzak? Benje eestelijk gestoord of zoiets?"

Antwoord: "Ja Inderdaad, Helemaal Gestoord"...............(geen genezing meer mogelijk) :jajaja: :jajaja: :ikkeniebegrijp:





bananacreek

In de wolken rijden........(bar koud).. :jajaja: :jajaja:





"Wat doe je daar nu elke keer naar de bergen Kloot?"

Dat is DIENSTGEHEIM.......... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Volgende week weer naar de bergen en dezelfde middag naar de trouw van de andere Dj van de disco die pas na 7 jaar samenleven gaan trouwen en dan maar foto's en video nemen...........moet daar als sponsor optreden tezamen met de manager van de disco.........sponsor betekent dan kunnen ze zonder schaamte naar je komen om geld te lenen want dat is dan "YOUR DUTY" ALS EEN SPONSOR........... :jajaja: :lachen: :lachen:

Had een foutje gemaakt in de bergen en kan dat niet meer terug draaien want er is geen gsm signal......dan maar met een rotgang........ :stomstomstom: :stomstomstom: :ripba8:

Vandaag was ik doodmoe en reed bijna tegen een tegenligger (motor).......


Herbie

Citaat van: bananacreek op zondag 11 november 2012, 16:24:02
Deze maat is weer iets te groot dacht ik......... :jajaja:



Misschien past die wat beter  :weetikniet: als je niet van het model houd, moet je het maar wat bij knippen  :biggrinn:



Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

#8055
De juiste DURE schoenen gevonden?.......... :jajaja: :thumb:

In Dumaguete is de grootste schoenmaat 44 en ik heb 46-47 nodig, 37 jaar geleden 46 maar nu 47 want waarschijnlijk zijn mijn voetjes gegroeid vanwege het vele loopwerk?........... :jajaja: :weetikniet: :weetikniet:

Hier nog niet binnen geweest



Naar Aly Mae geweest en zag daar een paar mooie NIKE schoenen uit de USA en gemaakt in Vietnam........ :jajaja: :jajaja:

Bijna nieuw neem ik aan in uitstekende condition, maar op de prijslijst stond P1664 -20% maar de eigenaar (vrouw) zij tegen mij nadat ze de AOW geldbuidel in mijn hand zag: P1600 Joe because the discount is already included in the price.

Normaal zou ik zeggen: "Val maar dood"......maar ik had ze nodig en heb het maar gedaan











Wat kosten die nieuw in  :belgiesmiley: :nederlandsevlag:........?

bananacreek

Ik ken verschillende mensen die hier zaken in doen als bijverdienste


bananacreek


bananacreek


bananacreek