Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Herbie op vrijdag  9 november 2012, 12:56:24
Citaat van: bananacreek op vrijdag  9 november 2012, 12:44:23
Lavagesteente en als je hier op valt (vanaf het "enge pad") dan kom je van een koude kermis thuis..... :negatief: :negatief:



Ben je zeker dat, dat lavagesteente is en geen koraal.

Dat vroeg ik me al een lange tijd af want die "rots" ligt in de buurt van deze koraalsteen formaties..........



Dus kan het heel goed zijn  dat ik fout ben.....

bananacreek

Zet uw volume laag want was vergeten de vinger op de mic te houden.

[yt=640,505]IxVkqZwcFCM [/yt]

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op vrijdag  9 november 2012, 12:49:47
Vanmiddag was een een rainshower en de passagiers gebruikten de raincoat over hun hoofden totodat de plastic (gelukkig) coat door de ketting werd gegrepen en de hele zaak blokkeerde........wat een ellende.......en morgen de zaak uit elkaar halen, maar nu zie ik toch roest en dat is niet goed..............geluk gehad toen de zaak blokkeerde.....



De ketting loopt niet meer over het kettingwiel maar over de raincoat...........


Die raincoat kan ook dienst doen als extra coating waardoor het tandwiel minder aan slijtage onderhevig is en je als het ware een soort van O-ring ketting effect krijgt. Maar zonder garantie uiteraard :lachen:.

Herbie

Dag Creek, jij gebruikt deze webside voor weer berichten hee http://www.pagasa.dost.gov.ph/
Heb je soms nog andere die goed het weer voorspellen voor de Filippijnen.

En een geluk dat die passagiers ( vrouwelijk geslacht  :weetikniet: ) die regenvest niet aan hadden, anders kon er wel wat meer ingedraaid zijn. Dan de coat zelf.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: Herbie op zondag 11 november 2012, 06:26:13
Dag Creek, jij gebruikt deze webside voor weer berichten hee http://www.pagasa.dost.gov.ph/
Heb je soms nog andere die goed het weer voorspellen voor de Filippijnen.

En een geluk dat die passagiers ( vrouwelijk geslacht  :weetikniet: ) die regenvest niet aan hadden, anders kon er wel wat meer ingedraaid zijn. Dan de coat zelf.


Nee, ik gebruik alleen PAGASA... :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek

November 24-25 Fiesta Dumaguete en de hele boulevard is al afgesloten vanwege disco .......... :drunk:


bananacreek


bananacreek

#8048
Gisteren naar Mayabon geweest en........ vandaag naar de bergen..........in de regen....... :negatief: :negatief:

Hier hebben ze geen stoelen, tafel of wat dan ook en de echtgenoot zuipt zich vol, en kweekt zes kinderen ....... :lachen:

Op de onderkant van de foto de kapot gereden teen van een Klootzak die als habal-habal speelde en onderuit ging........ :negatief: :negatief:


Vlak voor het wassen van de voet........... :ikkeniebegrijp:



bananacreek