Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: gosternokke op donderdag  8 november 2012, 12:36:48
  Misschien dat koraal steenblokken op andere eilanden zoals palawan dan wat moeilijker zijn aan te komen op op  Negros.

Was paar maande terug op Fort Cuyo en daar hadden ze alle gaten, met beton opgevuld, wegens gebrek aan koraalsteen   :ikkeniebegrijp:

  Maar misschien was het ook wel een kwestie van gemakzucht  :weetikniet:

 

Wel de omgeving in Tanjay bergen met de koraalsteen vond ik dan ook in 1998 door toeval want mijn vier ex-huishoudsters in die tijd woonden daar een honderd meter van af............


bananacreek

Dit gedeelte is redelijk gerestaureerd..........

Alleen die Klootzak past niet in die omgeving................ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:






Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#8023
Citaat van: Kano op donderdag  8 november 2012, 13:39:19
Je zou het anders niet gek doen als klokkenluider denk ik  :crazy:

Serieus, dat was één van mijn beroepskeuzes (dromen) als Kleine Klootzak zijnde.............. :happy: :happy:

1. Busconducteur op de lijn Beverwijk-Haarlem met de NACO bussen


2.Woonwagenkamper


3. Melkboer


4. Bunkersloper bij de firma KRUK BV Beverwijk


5. Klokkenluider-Koster-Collectezakkenbeheerder bij de Grote Kerk van Beverwijk op de Torenstraat


6. Tandarts


7. Tweede Kamer lid CPN


Uiteindelijk is het toch Wereldkampioen Beroeps Klootzak geworden........ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Hier kan Willem Holleeder nog van leren............. :lachen: :lachen:

bananacreek

Ok, genoeg en nu klaarmaken voor de laatste trip.............. :denk: :denk:... :stomstomstom: :mauer:

Eindpunt: Villa Krasnapolsky


Toch Junior maar even meenemen?......... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:





:benweg: :benweg: :benweg:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op donderdag  8 november 2012, 14:49:21
Ok, genoeg en nu klaarmaken voor de laatste trip.............. :denk: :denk:... :stomstomstom: :mauer:

Eindpunt: Villa Krasnapolsky


Toch Junior maar even meenemen?......... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:





:benweg: :benweg: :benweg:
Misschien toch maar beter effe dit aantrekken ook i.v.m met dat bolo ding. :biggrinn:  :biggrinn:


bananacreek

Overleefd.................. :thumb: :happy: :happy: :happy:

Bleek allemaal uit jaloersheid geboren te zijn en de persoon die het begon heeft verontschuldigingen aangeboden via text.
Kon haar niet zelf spreken omdat ze geboorte gaf aan een baby waarvan de vader natuurlijk is gaan lopen  :smiley-philippines: style....... :jajaja: :negatief: :negatief:

Ze wilde groot geld lenen en ik weigerde en toen wilde ze een soort chantage plegen maar ik trapte er niet in en driegde met een NBI onderzoek en toen ging ze door de knieen...

Hiena wat foto,s van de trip en daarna de ellende hier in Dumaguete vanmiddag waarbij de raincoat door de motorfiets ketting werd gegrepen.................

Eindconclusie:



Wordt vervolgd..........

bananacreek

Ok, even met een rotgang en een videoclip is aan het uploaden.

Hier wilde men mij een "blessing" geven en zou ik het beeldje moeten kussen voor P100....... :negatief: :negatief:

Toch maar niet gedaan...........


bananacreek

De Habal2 driver van vandaag en spreekt Engels.........en een goede driver en vriendelijke jongen en vorige week vroeg hij extra maar nu liet hij het en gaf zelfs zijn gsm nummer...




bananacreek