Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Sommige kruispunten in de stad zitten vol en hier staan vier van die knuppels bij elkaar op een punt waar het eigenlijk helemaal niet nodig is.......... :negatief: :negatief: :negatief:



De man aan de rechterkant heeft waarschijnlijk last van zijn rug?........... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

Bloedbank?....... :thumb: :thumb:

Vroeg het toch maar even en nee, het was tomato ketsjup.............. :lachen: :lachen:


bananacreek

Had je praatjes Klootzak?..........één sprong en ik bijt je zo de ballen af............ :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Jachthond van Hr. Boomerang


boomerang

De dierenkliniek welke jij mij vanmiddag aanbeval bleek dezelfde te zijn welke ik in het verleden al eens bezocht had. Namelijk Acuna Vet Clinic In Piapi.



Zéér professioneel en een inrichting waar menig ziekenhuis een puntje aan kan zuigen.



Het kostte uiteraard wat pesos maar heb hier in de Filippijnen inmiddels door schade en schande geleerd dat goedkoop meestal duurkoop blijkt te zijn.

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op dinsdag 23 oktober 2012, 14:21:56
De dierenkliniek welke jij mij vanmiddag aanbeval bleek dezelfde te zijn welke ik in het verleden al eens bezocht had. Namelijk Acuna Vet Clinic In Piapi.



Zéér professioneel en een inrichting waar menig ziekenhuis een puntje aan kan zuigen.



Het kostte uiteraard wat pesos maar heb hier in de Filippijnen inmiddels door schade en schande geleerd dat goedkoop meestal duurkoop blijkt te zijn.



Juist hij is nog steeds de beste en is een broer van de eigenaar van Ricky's bakery en ze hebben een kennel  enz. in Talay ergens en zijn broer heeft ook een VET clinic op de hoek (achter de dierenwinkel) van de weg naar Piapi/Bantayan en de Bypass road.
Zijn vrouw woont en werkt in Alska en hij heeft een dochter die op Hawaii woont en hij is een uiterst vriendelijke man.

boomerang

Inderdaad zijn het zéér kundige mensen en weten waar zij mee bezig zijn. Toen wij met onze Dalmatiner reu bij hem kwamen vertelde hij ons dat het een fatale niervergiftiging betrof en dat er weinig kans op genezing bestond. In plaats van door dokteren en ons als melkkoe te gebruiken adviseerde hij ons om het dier in te laten slapen. Dat noem ik verantwoord bezig zijn in tegenstelling tot de hele routine van röntgenfoto's, bloedonderzoek, enzovoort in het hospitaal hier om op het eind van de rit en vele peso's lichter te horen krijgen dat je kerngezond ben, wat te weinig beweging neemt en het misschien wel goed zou zijn om te stoppen met roken.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

#7856
De assistente is nieuw want toen ik de chief-kat van de disco naar hem bracht was er een ander

De chief kat werd door een waitress getrapt (zij is er ook uitgetrapt.... :atyourservice: :atyourservice:) en leefde op het dak voor drie maanden en kreeg op één of andere manier ook niervergiftiging en stierf een aantal weken daarna maar Acuna heeft goed geholpen en heeft een gedeelte gratis gedaan.

Rust in vrede Sir Samboo.............. :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:
Ligt nu begraven achter mijn garage...............


bananacreek

Hier wat meer foto's van de toen nieuwe Acuna kliniek (had ik al een lange tijd geleden geplaatst, maar kan geen kwaad)






bananacreek


bananacreek