Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata

#7700



En dit allemaal doordat Budgie vergeten is van een smiley te plaatsen, dat merk je toch aan zijn tekst verdorie.


Het forum in rep en roer, omdat Willem weerom dreigt het forum te verlaten.


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

O.B.Bommel

#7701
Citaat van: Mawibata op zondag 30 september 2012, 13:51:12
En dit allemaal doordat Budgie vergeten is van een smiley te plaatsen, dat merk je toch aan zijn tekst verdorie.

Het forum in rep en roer, omdat Willem weerom dreigt het forum te verlaten.
Heren Heren, het ging over Bommelstein van deze heer van stand dus als zich iemand druk zou moeten maken is ondergetekende dit wel en ik maak mij niet druk. Dit even ter aanvang.

Ik had al lang in de gaten dat Willem bij Callebaut geweest moest zijn, het is mijn buurman en Willem staat natuurlijk altijd klaar met zijn camera, zijn topic is nu zijn hobby.
Dat is mooi voor Willem en hoewel ik de inhoud ook wat graag anders zag met minder herhalingen om maar iets te noemen stoor ik me er niet aan, edoch, als er een ondertitel bij mijn huisfoto staat die onjuist is moet ik het wel even ontzenuwen voor er weer een heel ander verhaal in de wereld komt. Zo werkt dat.
Dat zal Willem niet zo bedoeld hebben maar ja, je kop boven het maaiveld lokt reacties uit.

Willem heeft al gereageerd het zo niet bedoeld te hebben dus kan hij wat mij betreft naar zijn 200000 lezers. En hij is een welkome bezoeker dus niks aan de hand.
Tja, journalist is ook een vak, daar kom je dan achter.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

O.B.Bommel

Citaat van: bananacreek op zondag 30 september 2012, 10:26:13
Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op zaterdag 29 september 2012, 20:27:22
Citaat van: boomerang op zaterdag 29 september 2012, 17:06:05
Te koop dan zeker ??????
Ook dat niet, dus ik weet niet waar Willem dat vandaan haalt, hoewel, alles is te koop natuurlijk, maar dat schiet niet op, moet ik zelf wat anders zoeken en bouwen ga ik nooit meer doen. Niet dat het niet goed is gegaan, maar er had zoveel fout kunnen gaan.
Ik moest iets naar een ander lid brengen en kwam daar langs en dacht even een foto trekken zodat u kon zien dat alles koek en ei is daar.
Dus helemaal niet kwaad bedoeld.
Maar in ieder geval mijn verontschuldigingen als dat nodig is voor de uitdrukking "TE HUUR?"............ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Dus niks meer aan de hand en zand erover. Misverstandje.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Budgie

Citaat van: boldy op zondag 30 september 2012, 11:10:52
hoe ik het allemaal lees dan zou ik zeggen dat klootzak het als ene geintje schreef zoals ie al net zei en dat budge het op het zelfde toontje neerzetten als klootzak dat deed ,dus als geintje. als ik het mis heb dan hoor ik het wel  en kloot ik moet zeggen dat je dingen wel erg gauw zeer persoonlijk aantrekt  :jajaja:

@ Boldy Het was inderdaad gewoon reageren op het geintje van Bananacreek met een geintje maar ja zoals Boomerang al zei hij heeft schijnbaar lange tenen Sorry bananacreek

En als je er niet tegen kan dat ik een hekel heb aan militair gedoe bedenk dan dat de manier zoals jij reageer er mede de oorzaak van is.
Trouwens schoenmaat 45 betekend nog niet dat je lange tenen heb Heb ook 45 maar korte tenen
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

#7704
Even vorig week naar de psychiater geweest voor behandeling van TAMPO.
De goede man heeft mij doorverwezen voor tijdelijke spoedbehandeling in het psychiatrisch ziekenhuis "OP HERHALING"



Hier de staff van het ziekenhuis.......volledig gediplomeerd in Korea...... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


De nachtzuster loopt hier langs het enge bos op weg naar het ziekenuis......... :atyourservice: :thumb: :thumb:


Medical directors... :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:


De gaarkeuken...... :thumb: :thumb: :thumb:



Zoals gewoonlijk op de :smiley-philippines: moet ik wel mijn eigen verzorgsters meebrengen en links staande is de maseusse............... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:




Medicijnen werden voorgeschreven op recept:...8 ampules voor de nachtrust innemen tijdens de massage...



Ok,onderweg................. :thumb: :thumb: :atyourservice: :atyourservice:

Gelijk weer in de problemen....... :negatief: :negatief:








Ok, hulp op komst........ja, dat dachten we dan....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Oeps...Abu Sayaf...........??? :weetikniet: :weetikniet:
Nee, dat waren de verpleegkundigen.............. :jajaja: :jajaja:


Nu maar afwachten totdat ik uit het ziekenhuis wordt ontslagen wegens goed gedrag?............ :happy: :happy:

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

Ketelbinkie

7.729 reacties en 156.040 views gaat niet in je koude kleren zitten. Dus een sabbatical verlof met de nu voorgeschreven medicijnen en dito verzorging zal een spoedig algeheel herstel ten zeerste bevorderen. Take a break :lachen:.


Pjottr

Die mooie dame die uw masseuse is Heeft ze ook een naam?
Levert dit geen Tampo op bij uw vriendin?
Mag ik u ook iets vragen over het internet?
Ik heb nu smart en dat is dweilen met de kraan open. Drama 1e klas. In het begin redelijk goed en geen onderbrekingen
Sinds een paar maanden iedere week spontaan een paar dagen geen internet en de service is hopeloos.Gek word ik er van.
Wil er na 10 jaar dus van af. ook de telefoon (Gsm) in huis geen signaal en moet steeds naar buiten. Zit overigens midden in een grote stad????????????
Heb drie accounts. 1 zakelijk en 2 prive De zakelijke is al om naar Globe omdat de klanten begonnen te piepen.Ik hoor ze niet meer dus het lijkt wel goed te zitten.
Zou toch ook uw advies hierover willen vragen.omdat er in het begin zoveel problemen waren????
Raad u het aan of af ?
Was van plan om het 2MB of 3MB pakket te kiezen.Doen???
Ik hoor het wel en vast bedankt
Gr
Pieter (pjottr)
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.