Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#7690
Citaat van: Budgie op zaterdag 29 september 2012, 21:23:21
Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op zaterdag 29 september 2012, 20:27:22
Citaat van: boomerang op zaterdag 29 september 2012, 17:06:05
Te koop dan zeker ??????
Ook dat niet, dus ik weet niet waar Willem dat vandaan haalt, hoewel, alles is te koop natuurlijk, maar dat schiet niet op, moet ik zelf wat anders zoeken en bouwen ga ik nooit meer doen. Niet dat het niet goed is gegaan, maar er had zoveel fout kunnen gaan.

Kan begrijpen dat U met Uw teer gestel niet nog eens al die drukte wil hebben met alle zorgen van dien.
Leuk optrekje trouwens Alleen die oude auto in het gezichtsveld zou ik laten verwijderen door de City
Trouwens het past niet om een Heer te begluren of hij in zijn vacantie verblijf is Zeker zo`n roddelblad verslaggever.

1. Ik begluur helemaal niemand zoals al uitgelegd aan de Hr. Bommel hierboven.
Waarom zou ik?
Ik respecteer alle andere leden en hun familie op dit forum en ik heb hierboven al uitgelegd waarom ik daar was, en zeker niet om het huis van de Hr. Bommel te begluren want ik heb daar NIETS te zoeken.

2. Als meneer Budgie vind dat dit topic een roddelblad is dan moet hij het gewoon niet openen.

Ik vind het dan toch maar beter om dit RODDELBLAD te sluiten en er een punt aan te zuigen en als meneer Budgie dan denkt dat hij alles beter weet waarom komt hij dan niet op de  :smiley-philippines: wonen om het dan beter te doen?

Ik denk toch dat hij het niet lang zal volhouden hier.
Om hier te kunnen overleven moet je toch wel wat meer flexibel van mind zijn en niet altijd op een rechte lijn denken en kijken zoals het paard van de melkboer vroeger:



Ik weet niet wat Budgie tegen me heeft............een beetje jaloers misschien?

Zo, dus vandaag de laatste dag op dit RODDELTOPIC, ZOALS BUDGIE DIT ZO DIPLOMATIC NAAR VOREN KON BRENGEN, EN WAARSCHIJNLIJK IS HIJ PSYCHIATER VAN BEROEP?

Heb de tweehonderdzuizend niet gehaald maar ik vermaak me wel met wat anders vanaf morgen.............



@BUDGIE............SALAMAT PO.......... :lachen: :lachen:

Probeer eens wat vriendelijkheid voor de verandering........... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

@ Budgie:

Dit was die oude schrootwagen zoals u waarschijnlijk bedoelde:



Voor u misschien troep maar voor mij als goud.

Sayonara..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zondag 30 september 2012, 10:47:09
@ Budgie:

Dit was die oude schrootwagen zoals u waarschijnlijk bedoelde:



Voor u misschien troep maar voor mij als goud.

Sayonara..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Creek,wil mij niet moeien in jullie discussie maar persoonlijk zou ik het als een verlies zien moest je het forum verlaten.
Dankzij je bijdragen heb ik al een hoop meer geleerd over de wijze van leven in de Filipijnen ,zonder dan nog te spreken van je humorvolle
commentaren.
En wat treft je SCHROOTHOOP,kenners weten dat die dingen hier in Europa echt goud waard zijn,tis een klassieker en een prachtig onderhouden terreinwagen.
Mijn favoriete wagens trouwens,all soorten jeeps,niet dat modern spul wat men ook Jeep noemt...

bananacreek

Citaat van: Budgie op zaterdag 29 september 2012, 21:23:21
Citaat van: O.B.Bommel en Tom Poes op zaterdag 29 september 2012, 20:27:22
Citaat van: boomerang op zaterdag 29 september 2012, 17:06:05
Te koop dan zeker ??????
Ook dat niet, dus ik weet niet waar Willem dat vandaan haalt, hoewel, alles is te koop natuurlijk, maar dat schiet niet op, moet ik zelf wat anders zoeken en bouwen ga ik nooit meer doen. Niet dat het niet goed is gegaan, maar er had zoveel fout kunnen gaan.

Kan begrijpen dat U met Uw teer gestel niet nog eens al die drukte wil hebben met alle zorgen van dien.
Leuk optrekje trouwens Alleen die oude auto in het gezichtsveld zou ik laten verwijderen door de City
Trouwens het past niet om een Heer te begluren of hij in zijn vacantie verblijf is Zeker zo`n roddelblad verslaggever.

CitaatZeker zo`n roddelblad verslaggever.
..... :thumb: :thumb:



boldy

hoe ik het allemaal lees dan zou ik zeggen dat klootzak het als ene geintje schreef zoals ie al net zei en dat budge het op het zelfde toontje neerzetten als klootzak dat deed ,dus als geintje. als ik het mis heb dan hoor ik het wel  en kloot ik moet zeggen dat je dingen wel erg gauw zeer persoonlijk aantrekt  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Cosyns Guy

Citaat van: boldy op zondag 30 september 2012, 11:10:52
hoe ik het allemaal lees dan zou ik zeggen dat klootzak het als ene geintje schreef zoals ie al net zei en dat budge het op het zelfde toontje neerzetten als klootzak dat deed ,dus als geintje. als ik het mis heb dan hoor ik het wel  en kloot ik moet zeggen dat je dingen wel erg gauw zeer persoonlijk aantrekt  :jajaja:
Nou,toen ik de tekst van Budgie las kwam het voor mij toch niet over als een geintje,maar dat zal dan wel zijn omdat ik een domme Belg ben zeker en geen Nederlander
:lachen:  :lachen:

boldy

dat je een domme belg bent zijn joui woorden  :lachen: maar budge zal nog wel reageren  en zal het wel uitleggen  of het menens was of niet . miss hebbe gij gelijk i do not know .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boomerang

Citaat van: boldy op zondag 30 september 2012, 11:10:52
hoe ik het allemaal lees dan zou ik zeggen dat klootzak het als ene geintje schreef zoals ie al net zei en dat budge het op het zelfde toontje neerzetten als klootzak dat deed ,dus als geintje. als ik het mis heb dan hoor ik het wel  en kloot ik moet zeggen dat je dingen wel erg gauw zeer persoonlijk aantrekt  :jajaja:

Vergeet natuurlijk niet dat Bananacreek al vaak aangegeven heeft problemen te hebben om passend schoeisel te vinden hetgeen mogelijk dus wijst op het bezit van lange tenen  :lachen: 
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Amice

Nah, laat die kloot maar schuiven, recht op wederwoord heet dat, dus waarom zou hij zichzelf niet mogen verdedigen?

Wellicht dat de tegenpartij meer paparazi is dan de de verwetende partij.

Vergeet echter niet dat naast de lange tenen den kloot ook stalen ballen heeft he.
Hij heeft 2 huishoudsters ik bedoel maar.  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

callebaut

Citaat van: bananacreek op zondag 30 september 2012, 10:26:13



Ik moest iets naar een ander lid brengen en kwam daar langs en dacht even een foto trekken zodat u kon zien dat alles koek en ei is daar.
Dus helemaal niet kwaad bedoeld.



En door het gebrachte is het leven hier te Bommelstein weeral een beetje méér aangenamer geworden ... nogmaals dank  :thumb: