Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Was wel even bang buiten in het donker want ik dacht dat er een ASWANG (WAK-WAK) laag over mijn hoofd scheerde, maar het zou een vleermuis kunnen zijn natuurlijk............ :weetikniet: :weetikniet:




Vele benzinestations hebben zo'n schuifpen meter maar die zijn al zou oud dat ze niet meer te lezen zijn en dat zijn rotdingen.......heb er wel eentje in de garage maar ik ga niet meer terug want ik ben nu bang in het donker............. :jajaja: :jajaja:

Sommige vulcanizers hebben helemaal niets en doen het op "gevoel" en dan blijkt er bij controle 50psi in de band te zitten......... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:



Maar deze zijn toch de beste:



Maar een digitale heb ik hier nog nooit gezien....... :ikkeniebegrijp:





Hier de compressor


gosternokke

Zo , dat ziet er niet verkeerd uit die compressor, als ik dan zie wat ze in Palawan  in de vulcanizingshops langs de highway  hebben staan wat een gammelbakken.     :negatief:     

bananacreek

Citaat van: gosternokke op vrijdag 28 september 2012, 16:28:21
Zo , dat ziet er niet verkeerd uit die compressor, als ik dan zie wat ze in Palawan  in de vulcanizingshops langs de highway  hebben staan wat een gammelbakken.     :negatief:     

Correct, vele vulcanizers hier hebben oud spul en meestal 1/4 to 1/2 Hp, maar het aanbod van goede compressors in veel beter nu en vroeger moest je naar Cebu en deze komt van HO Tong in Cebu city (2Hp)

Dit zijn natuurlijk de betere......





Zie hier voor vele soorten en modellen

http://www.google.nl/search?num=10&hl=nl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=841&q=air+compressors&oq=air+compressors&gs_l=img.12..0i19l3j0i5i19l7.1035.5853.0.9607.15.11.0.4.4.0.182.1617.1j10.11.0...0.0...1ac.1.JU-Rh242DK8#q=air+compressors&num=10&hl=nl&site=imghp&tbm=isch&source=lnt&tbs=isz:m&sa=X&ei=PrZlUMimPIXJrQeMhICQAw&ved=0CCIQpwUoAg&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=945d541ddaa419ef&biw=1280&bih=841

De mijne is nu ook al een oud model, maar ik gebruik het niet elke dag en dan gaat het jaren mee.........

bananacreek

Problemen met het openen van het forum hier.............. :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Ok, met een "rotgang" dan maar............. :lachen:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Fiesta San Miguel..........wat een ellende met vele dronken rijders....... :negatief: :negatief:


bananacreek