Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


vvjoris

Diesel 6 pesos gestegen op 3 weken tijd (vergeleken met prijs in Cebu) ???
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

bananacreek

Gaarne wat reacties maar ik zit misschien op het verkeerde topic hiermee?

http://www.veteransbank.com.ph/long-term-time-deposit.html

Ben nog niet naar de central Bank geweest hier

Op de Veterans bank hier had men geen central bank dokumenten maar dit wordt toch openlijk geadverteerd, maar dan nog ben je maar verzekerd voor P500 duizend per naam per bank........


Kano

Veteransbank is een gerenommerde bank en biedt redelijk hoge depositorente voor 5jaar+1dag (waarom dit, wel dan is de rente tax-free). Alleen is tussentijds opnemen niet mogelijk en geen internetbankieren.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#7535
Citaat van: Kano op woensdag 19 september 2012, 13:29:50
Veteransbank is een gerenommerde bank en biedt redelijk hoge depositorente voor 5jaar+1dag (waarom dit, wel dan is de rente tax-free). Alleen is tussentijds opnemen niet mogelijk en geen internetbankieren.

Dank u voor uw mening en ga toch wat verder uitzoeken. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ik heb vroeger ook de DOUBLE YOUR MONEY bij PNB gehad en ging uitstekend maar die zijn ermee gestopt omdat de overhead expenses te hoog waren.

Daarna bij LEGACY group voor meer dan twee miljoen naar de kloten gegaan en heb drie jaar moeten wachten op mijn geld van de PDIC en nog zijn ze me geld schuldig, maar dat kan alleen betaald worden als de eigendommen van Legacy verkocht gaan worden. (als daar nog iets van over is en Angeles is dood)
En dat was maar @ P250 duizend verzekerd.
Ik had het op 3  :smiley-philippines: namen op twee verschillende banken gezet en op mijn eigen naam en dat was levensgevaarlijk en daar heb ik dan ook wel voor moeten betalen.

You want your money Klootzak?
Ok, but that's gonna cost you............... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :daag: :daag: :daag: :denk:





Maar als je in de Veteransbank Dumaguete komt dan ziet dat er als een plattelandsbank uit

bananacreek

CitaatAccidental Death or Loss of Life
100% of Time Deposit amount but not to exceed Php 5 million
Daily In-Hospital Income Benefit Due to Sickness or Accident-Related Confinement
0.10% of Accidental Death Benefit
Maximum of Php 5,000/day, with a minimum 1 day and a maximum 30 days confinement
For ages 71-75, 0.05% of Accidental Death Benefit
Cash Assistance Benefit due to sickness or illness
25% of Accidental Death Benefit but not to exceed Php 250,000
Cash Assistance coverage for ages 71-75 years will be reduced to 12.5% of Accidental Death Benefit

Even mijn rekenkunde (nooit goed in geweest) kwijt:

0.10% is 0,1%........?

Dus als je 3 million zet dan ben je IN-Hospital verzekerd voor 0,1 x 3000000 = P 30.000 (goed voor een gebroken been)....... :denk: :denk: :denk:  :weetikniet:


bananacreek

CitaatAdvantage Plus Time Deposit


Get the advantage of convenience and flexibility with a time deposit that offers both at an affordable investment amount.

Withdraw monthly interests from your time deposit account with the Veterans Bank Advantage Plus Time Deposit. A minimum Php 100,000 deposit for a 5 year and 1 day term allows you this financial convenience — your interest amounts instantly gets credited to your savings account. Every Advantage Plus comes with a free insurance incentive with in-hospital benefit.


Sample Computations

DEPOSIT AMOUNT   EST. INTEREST AMOUNT THAT CAN BE WITHDRAWN MONTHLY*
Php 100,000   
Php 500,000   
Php 1 Million   
Php 3 Million   
Php 5 Million   
Notes: Actual interest amounts to be earned and withdrawable interest amounts may vary depending on the date the time deposit was opened.

Dat hadden ze ook bij de Legay en PNB

bananacreek

#7538
Ocampo....(Chairman of the Board).....zijn broer Arian Ocampo heeft (samen met mijn ex vrouw) PET Plans (pre-need +pension plans) om zeep geholpen........... :lachen: :lachen:

Mijn ex vrouw was manager of PET Plans in Dumaguete en steelde bij de duizenden en haar boss in Manila (Ocampo) steelde bij de miljoenen................ :lachen: :lachen: :lachen:

PET Plans Tower @ Edsa Manila.


http://www.marketmanila.com/archives/educational-plan-fiasco-or-is-it-a-full-blown-scandal




http://www.veteransbank.com.ph/bod.html

bananacreek

#7539
CitaatAccidental Death or Loss of Life
100% of Time Deposit amount but not to exceed Php 5 million
Daily In-Hospital Income Benefit Due to Sickness or Accident-Related Confinement
0.10% of Accidental Death Benefit
Maximum of Php 5,000/day, with a minimum 1 day and a maximum 30 days confinement
For ages 71-75, 0.05% of Accidental Death Benefit
Cash Assistance Benefit due to sickness or illness
25% of Accidental Death Benefit but not to exceed Php 250,000
Cash Assistance coverage for ages 71-75 years will be reduced to 12.5% of Accidental Death Benefit
Permanent Disablement or Dismemberment
Resulting from Accident
100% of Time Deposit amount but not to exceed Php 5 Million
Unprovoked Murder and Assault
100% of Time Deposit amount but not to exceed Php 5 Million

Unprovoked Murder and Assault................ :jajaja: :jajaja: