Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

hansy66

Citaat van: robert van dijck op woensdag 12 september 2012, 14:02:03
Citaat van: bananacreek op woensdag 12 september 2012, 12:19:36
.
daar zou ik er wel eentje van willen

Belooft wat te worden: Mother has papers ( WHAT kind of papers, I suppose no Saint Hubertus ), Father has no papers. Kruising van het 27ste knoopsgat ?

wiking

Citaat van: bananacreek op woensdag 12 september 2012, 12:22:55


Ik weet niet meer hoe die is vrij gekomen of dat hij ontsnapt was? (Ruben Ecleo)
Dat was een cultleader of zoiets?

De zaak was in Cebu city?.............. :weetikniet: :weetikniet:

Parasiet? en RA waar gaat dat over? Heb in davao-city ook al zo'n lijstje zien hangen. Geen fijne jongens.

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Kano

 Parricide is inderdaad oudermoord of moord op een naast familielid (Latin: parricida, killer of parents or other close relative) http://en.wikipedia.org/wiki/Parricide

RA 7659 betekent Republic Act 7659. In deze wet worden op een zware misdaden levenslange gevangenisstraf gezet http://www.lawphil.net/statutes/repacts/ra1993/ra_7659_1993.html

:hoedjeaf:

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

gosternokke

Citaat van: bananacreek op woensdag 12 september 2012, 12:15:53
The Dalton Brothers?......... :weetikniet: :weetikniet:






  Leuk te zien. Die witte linksonders  Joel Reyes is de voormalige  governor van Palawan.  heeft overigens niemand vermoord, wel iemand geld gegeven om dat te laten doen.   Dr Gerry Ortega , de bekend anti-ming aktivist  werd op klaarlichte dag afgeknald op straat.  Schutter werd gepakt en Reyes blijkt opdrachtgever te zijn volgens hem.  Ja dan heb je toch wat uit te leggen.

bananacreek

Citaat van: gosternokke op donderdag 13 september 2012, 14:12:45
Citaat van: bananacreek op woensdag 12 september 2012, 12:15:53
The Dalton Brothers?......... :weetikniet: :weetikniet:






  Leuk te zien. Die witte linksonders  Joel Reyes is de voormalige  governor van Palawan.  heeft overigens niemand vermoord, wel iemand geld gegeven om dat te laten doen.   Dr Gerry Ortega , de bekend anti-ming aktivist  werd op klaarlichte dag afgeknald op straat.  Schutter werd gepakt en Reyes blijkt opdrachtgever te zijn volgens hem.  Ja dan heb je toch wat uit te leggen.

Maar ze hebben hem nog steeds niet................. :lachen: :lachen: :negatief:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

De vrouw die werd beschuldigd zat te huilen voor de ANC tv.............. :lachen: :lachen:

I am a honest person............... :jajaja: :jajaja: :jajaja:


bananacreek