Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Dus had ik misschien toch gelijk dat men schuurpasta in de motor hadden gedaan?

Dat was niet zomaar een ongeluk?............. :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Afdeling messentrekken...Tops & Bottoms.......... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:





En in het midden van de winkel een kleine afdeling met mini vibrators en andere speeltjes.......... :lachen: :lachen:
En iemand vertelde mij vorige week dat er op de bovenste verdieping een speciale kamer zou zijn met de volwaardige maten vibrators.......... :lachen: :lachen:

Die Chinees heeft maling aan de kerk............ :lachen: :lachen:



Ik was weer te verlegen om een foto te nemen........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek


bananacreek

Dit zou volgens een Belg Steeksla of Bergsla moeten zijn?
Nog nooit gezien @ P7 per stuk bij Robinsons


bananacreek

Vaart tussen Dapitan (Dipolog) en Dumaguete as roll-on-off.........bouwjaar....1944?..... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Slechte weg tussen Bacacay (weg naar Valencia) en de South highway (Magnao).
En problemen vanmiddag met de zoom om het varken in de jeep dichterbij te krijgen.............. :lachen: :lachen: :jajaja:

[yt=640,505]Nh_lkrHEJas [/yt]

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  8 september 2012, 14:52:09
Slechte weg tussen Bacacay (weg naar Valencia) en de South highway (Magnao).
En problemen vanmiddag met de zoom om het varken in de jeep dichterbij te krijgen.............. :lachen: :lachen: :jajaja:

[yt=640,505]Nh_lkrHEJas [/yt]

Daar had wel wat muziek bij kunnen zijn Klootzak.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

ja, ik had geen zin om de speler mee te nemen...........was ook helemaal niet van plan om te filmen maar dacht: Zal de andere camera even uit proberen en ik ben er zeer tevreden mee.......... :happy: :happy:

Ok, hier de muziek dan maar:

[yt=640,505]XjiOtouyBOg [/yt]