Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

CitaatOverigens rokers zijn een uitstervend ras dus is slechts een kwestie van tijd en lost het probleem zich vanzelf op

Vermits de niet rokers dan het eeuwige leven zouden hebben, bedoel je? :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ketelbinkie

Citaat van: huisman45 op woensdag  5 september 2012, 07:19:15
roken of niet roken maakt iedereen voor zich zelf uit,
zo kan iedereen wel wat opnoemen waar ze aan dood gaan of ziek van worden.
Citaat van: Amice op woensdag  5 september 2012, 11:55:35
CitaatOverigens rokers zijn een uitstervend ras dus is slechts een kwestie van tijd en lost het probleem zich vanzelf op

Vermits de niet rokers dan het eeuwige leven zouden hebben, bedoel je? :weetikniet:
Vermoed dat de 2 gewaardeerde en gequote forumleden heel misschien dagelijks nog steeds genieten van hun sigaret/sigaar/pijp. Om alle misverstand te voorkomen dat is jullie en verder iedereen die wilt roken van harte gegund.
Dat we dood gaan, staat onomstotelijk vast alleen de vraag wanneer. Maar zou dat op versnelde wijze plaats vinden vanwege het meeroken, ja daar kan je toch niet vrolijker van worden.
Het eeuwige leven, moet je toch niet aan denken. Met uitstervend ras verwees en bedoelde ik op het tempo waarop dagelijks meer en meer mensen besluiten om te stoppen met roken.

Maar misschien beter een topic ROKEN te openen voor dit topic over het dagelijkse leven in....volledig dreigt onder te sneeuwen met voors en tegen over roken, mee roken enz. Dat willen we Bananacreek toch niet aan doen; toch?

Lenn

Roken of niet roken, je gaat toch wel ergens kapot aan.Welnu, ik rook, wat mijn bloodpressure/stressfactor weer om laag brengt en mijn longen sneller kapot zouden gaan.Heb nog recente longfotos, is niet te zien dat ik rook.

Die uitlaatgassen van de jeepneys, of het verbranden van plastic lijkt mij toch veel schadelijker.

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag  4 september 2012, 20:47:54
Citaat van: bananacreek op dinsdag  4 september 2012, 14:17:20
Citaat van: Fail_over op dinsdag  4 september 2012, 13:10:25
Gewoon stoppen.


Met roken?

Gelukkig rook ik niet meer sedert 12 maart (14.22 uur) 1992
Ik denk dat dit mijn leven heeft gered...... :jajaja: :jajaja:





Ben even zijn naam vergeten...........Lucky Strike?........ :weetikniet: :weetikniet:


Lucky Luke en zijn paard noemt Jolly Jumper


Ok, dank u.......... :hoedjeaf: :hoedjeaf:



bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag  5 september 2012, 12:34:28
Citaat van: huisman45 op woensdag  5 september 2012, 07:19:15
roken of niet roken maakt iedereen voor zich zelf uit,
zo kan iedereen wel wat opnoemen waar ze aan dood gaan of ziek van worden.
Citaat van: Amice op woensdag  5 september 2012, 11:55:35
CitaatOverigens rokers zijn een uitstervend ras dus is slechts een kwestie van tijd en lost het probleem zich vanzelf op

Vermits de niet rokers dan het eeuwige leven zouden hebben, bedoel je? :weetikniet:
Vermoed dat de 2 gewaardeerde en gequote forumleden heel misschien dagelijks nog steeds genieten van hun sigaret/sigaar/pijp. Om alle misverstand te voorkomen dat is jullie en verder iedereen die wilt roken van harte gegund.
Dat we dood gaan, staat onomstotelijk vast alleen de vraag wanneer. Maar zou dat op versnelde wijze plaats vinden vanwege het meeroken, ja daar kan je toch niet vrolijker van worden.
Het eeuwige leven, moet je toch niet aan denken. Met uitstervend ras verwees en bedoelde ik op het tempo waarop dagelijks meer en meer mensen besluiten om te stoppen met roken.

Maar misschien beter een topic ROKEN te openen voor dit topic over het dagelijkse leven in....volledig dreigt onder te sneeuwen met voors en tegen over roken, mee roken enz. Dat willen we Bananacreek toch niet aan doen; toch?


Dit is een free for all topic.............geen probleem.................... :thumb: :thumb:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Zag een uur geleden op ABS/CBN news dat half Cebu city onder water staat en vooral North Rteclamation Area.

Ook een foto van SM en dat zou ellendig zijn want bij de hoofdingangen West en Oost loopt het water naar de kelder waar ook winkels zijn, maar ik neem aan dat ze weten wat een zandzak is?

OK, foto gevonden, wat een uitkomst dat internet



bananacreek

Maar dit is de main entrance  en bovenstaande foto is aan de achter (zij)kant (Zuid)


bananacreek

Normaal wordt de houtskool (Oling) hier van cocosnoten gemaakt, maar dit is misschien cocolumber?... :weetikniet:





Wordt niet hier verkocht, maar misschien in manila?...... :weetikniet: :weetikniet: