Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Camera verkeerd ingesteld op 16:9 in plaats van 4:3................ :stomstomstom: :stomstomstom:


bananacreek

Telefoto en het schip is al geheel kaalgeplukt......... :lachen: :lachen:

Sedert de storm Sendiong in December 2011


bananacreek


bananacreek

Citaat van: Fail_over op dinsdag  4 september 2012, 13:10:25
Gewoon stoppen.


Met roken?

Gelukkig rook ik niet meer sedert 12 maart (14.22 uur) 1992
Ik denk dat dit mijn leven heeft gered...... :jajaja: :jajaja:





Ben even zijn naam vergeten...........Lucky Strike?........ :weetikniet: :weetikniet:

Fail_over

Citaat van: bananacreek op dinsdag  4 september 2012, 14:03:00
Tanduay torens in de disco nog nooit gebruikt.......

Zijn dat net als van die dingen die ik op het terras bij EDSA SM North gezien heb?

Op ieder tafeltje stond zo'n ding en je kon er de meest kleurrijke coctail in bestellen. Van rood oranje tot gif groen en blauw,  :weetikniet:


Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op dinsdag  4 september 2012, 14:17:20
Citaat van: Fail_over op dinsdag  4 september 2012, 13:10:25
Gewoon stoppen.


Met roken?

Gelukkig rook ik niet meer sedert 12 maart (14.22 uur) 1992
Ik denk dat dit mijn leven heeft gered...... :jajaja: :jajaja:





Ben even zijn naam vergeten...........Lucky Strike?........ :weetikniet: :weetikniet:


Lucky Luke en zijn paard noemt Jolly Jumper

vvjoris

Citaat van: bananacreek op maandag  3 september 2012, 08:09:16
NO SMOKE BAN PANIEK





Terug in  :belgiesmiley:, waar ik alweer opzag tegen het rookverbod op café ...

Het rookverbod is er zowat anderhalf jaar nu, en in elk van de 3 café's waar ik gisteren en vandaag kwam, .... wordt gewoon gerookt  :thumb: :thumb: :thumb:, toch minstens 'after hours'

Bij pinten pakken hoort nu eenmaal een sigaret, en nog geen 1000 wetten, in  :belgiesmiley::nederlandsevlag: of  :smiley-philippines: zullen daar iets aan veranderen. Vast clienteel verlaat de non-smoking etablissementen, die dan failliet gaan ...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Ketelbinkie

Ik misgun niemand zijn rokertje. Per slot van rekening behoorde ik tot 1 april 1991 ook tot het legioen van nicotine junks. Maar in een besloten ruimte mee moeten roken terwijl jezelf niet rookt. Op het moment dat de rokers die zo'n rookverbod negeren zelf ook worden beboet en niet enkel de uitbater, zal het snel zijn gedaan. Gewoon een kwestie van consequent handhaven en uitvoeren wat ik in de  :smiley-philippines: overigens nog moet zien gebeuren. In een vliegtuig rookt toch ook niemand meer terwijl men daar ook alcoholische dranken serveert, dus..............! Overigens rokers zijn een uitstervend ras dus is slechts een kwestie van tijd en lost het probleem zich vanzelf op.

huisman45

roken of niet roken maakt iedereen voor zich zelf uit,
vraag mezelf alleen af wat dan,
geen frietkotten hamburger tenten,
geen dieselauto geen vliegtuig meer nemen ,
zo kan iedereen wel wat opnoemen waar ze aan dood gaan of ziek van worden.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig