Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

NO SMOKE BAN PANIEK



OK, INSPECTION, YOU ARE NOT ALLOWED TO SELL CIGARETTES ANYMORE......... :lachen: :lachen:

P1000 fine.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ik dacht dat het roken verboden was en niet de verkoop van sigaretten......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



At the restaurants of de disco waren pamfletten opgehangen gisteren NO SMOKING, maar een aantal buitenlander vertrokken naar COCO-AMIGO waar ze nog wel mochten roken.
Toen heeft de manager de pamfletten weeer laten weghalen.

De volgende vraag doet zich nu voor:

Als er een klant op roken wordt betrapt door de city-hall team welke de ban opvolgt, wie is er dan to blame?
De klant of the management op de establishment?.............. :weetikniet: :weetikniet:  (nog niet)




Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Luke

Ik weet niet hoe de anti-rokers ordinance uitgevoerd wordt in DGT.
Hier in Makati mag er in een gesloten ruimte (rest/bar) niet gerookt worden tenzij er een apparte rokersruimte voorzien.
Het management is verantwoordelijk voor de uitvoering en dus ook strafbaar.
Vele kleine zaken hebben een (overdekt) terrasje buiten voor rokers. In burgos street hebben enkele het hele cafe openlucht gemaakt.

bron: http://www.healthjustice.ph/uploads/062_No%20Smoking%20City%20Ordinance%20No.%202002-090%20(Makati%20City%20IRR)%20copy.pdf

MMDA heeft ook een anti-rokers-op-de-openbare-straat ordinance Metro-wide.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op maandag  3 september 2012, 07:52:53
Camera staat niet goed ingesteld denk ik  16:9 ?

Moet het nog nalezen morgen......

130 m afstand met zoom

Heb deze catamaran ook al enige tijd voor anker zien liggen ter hoogte van de Rizal blvd. Hij komt en vertrekt. Blijkbaar een kuripot die geen haven liggeld wenst uit te geven. De coastguard is het blijkbaar ook een zorg. Trouwens geen idee hoe de wetgeving luidt op dit gebied in de  :smiley-philippines:.

Budgie

Citaat van: bananacreek op maandag  3 september 2012, 08:01:51
Stinken...stinken........ :jajaja: :jajaja:



Stinken? Stinken? Hoezo ze ruiken gewoon naar varken Geur is niet meer dan van een vrouw met te veel parfum of van Dorian. Het is net waar je niet van houd.

Als ik ze ruik denk ik ha staks koteletten Zal ze wel even helpen of vanmiddag Baboy maken
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek


bananacreek

#7327
Citaat van: Luke op maandag  3 september 2012, 10:17:59
Ik weet niet hoe de anti-rokers ordinance uitgevoerd wordt in DGT.
Hier in Makati mag er in een gesloten ruimte (rest/bar) niet gerookt worden tenzij er een apparte rokersruimte voorzien.
Het management is verantwoordelijk voor de uitvoering en dus ook strafbaar.
Vele kleine zaken hebben een (overdekt) terrasje buiten voor rokers. In burgos street hebben enkele het hele cafe openlucht gemaakt.

bron: http://www.healthjustice.ph/uploads/062_No%20Smoking%20City%20Ordinance%20No.%202002-090%20(Makati%20City%20IRR)%20copy.pdf

MMDA heeft ook een anti-rokers-op-de-openbare-straat ordinance Metro-wide.

In de disco mocht er gisteren nog gerookt worden want men had de manager niet voorzien van een copy van de ordinance.


Ik denk dat het zo'n beetje een kopie van Manila zal zijn?

Zeer slechte publieke voorlichting hier (zoals gewoonlijk)

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek