Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pjottr

Any more news from Kojak?
Ik bedoel dit gun je niemand en zeker niet als de bureaucratie het wint van menselijkheid Papier is belangrijker dan twee mensen die elkaar in bittere tijden bij willen staan. Ik vind het schandelijk
Het betekent eenvoudig weg dat een mens geen zak waard is.
Tiest
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: vvjoris op zondag 26 augustus 2012, 23:48:09
Citaat van: bananacreek op zondag 26 augustus 2012, 13:02:29
Vandaag weer twee T-shirts laten printen:

P175 per  kant......in Belgie duurder?.............. :weetikniet:





Printers zijn in de  :smiley-philippines: veel duurder dan in België. 20 à 25%. Onozel é, die spullen worden in China gemaakt, en als je ze in  :belgiesmiley: koopt en terug richting Azië stuurt, kom je goedkoper uit.


Ik bedoel niet de printers zelf maar het printen op een T-Shirt.......... :hoedjeaf:

bananacreek

Citaat van: Pjottr op maandag 27 augustus 2012, 06:41:41
Any more news from Kojak?
Ik bedoel dit gun je niemand en zeker niet als de bureaucratie het wint van menselijkheid Papier is belangrijker dan twee mensen die elkaar in bittere tijden bij willen staan. Ik vind het schandelijk
Het betekent eenvoudig weg dat een mens geen zak waard is.
Tiest


Nee, het laatse gaat a.s zondag komen neem ik aan.
Maar ik heb niets tegen de man en soms heeft hij gelijk in zijn column.......vind hem wel openhartig met zijn schrijven....... :jajaja:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Blanke toeriste.....niet mijn smaak dacht ik......rug volledig met tattoo's ........... :weetikniet: :weetikniet:


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op maandag 27 augustus 2012, 08:00:28
Blanke toeriste.....niet mijn smaak dacht ik......rug volledig met tattoo's ........... :weetikniet: :weetikniet:



Maar wie weet, zal menig Filipino denken, wat je van ver haalt, is lekker... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek