Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Citaat van: boldy op dinsdag 14 augustus 2012, 13:18:35
gelukkig dat smaken verschillen . ik heb de hele vakantie heerlijke koude sm lights gedronken  :jajaja: smaakt beter dan de gewone en zeker beter dan die bocht van een red horse .

Ik drink met je mee Boldy. Pale pilsen kan ik er geen 2 flesjes drinken.
Ook geen blik voor mij; het heeft een andere smaak bij mij (teveel antoxidanten??).
Ofwel Super Dry (niet overal verkrijgbaar) of Sanmig Light.
Schol!

vvjoris

Citaat van: Luke op dinsdag 14 augustus 2012, 13:27:33
Citaat van: boldy op dinsdag 14 augustus 2012, 13:18:35
gelukkig dat smaken verschillen . ik heb de hele vakantie heerlijke koude sm lights gedronken  :jajaja: smaakt beter dan de gewone en zeker beter dan die bocht van een red horse .

Ik drink met je mee Boldy. Pale pilsen kan ik er geen 2 flesjes drinken.
Ook geen blik voor mij; het heeft een andere smaak bij mij (teveel antoxidanten??).
Ofwel Super Dry (niet overal verkrijgbaar) of Sanmig Light.
Schol!

Red Horse kan je niet echt bier noemen ...

SM super dry, mmmm, gaat zelfs naar de smaak van Jupiler...

Maar sm light, sorry, dan nog liever cola,...met een scheutje Tanduay.

Ik zou zeggen, Hollanders kennen niks van bier, als zelfs wijlen Freddy Heineken ooit alle 'light' brouwsels heeft tegengehouden....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

boldy

mijkt niet of of wij hollanders niks van bier kennen of snappen het gaat er mij maar om wat ik lekker vind :) das namelijk het voornaamste .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boomerang

Citaat van: boldy op dinsdag 14 augustus 2012, 14:56:14
mijkt niet of of wij hollanders niks van bier kennen of snappen het gaat er mij maar om wat ik lekker vind :) das namelijk het voornaamste .

Precies boldy  :thumb: en deze is voor mij het lekkerst.

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"


boldy

ik krijg dit elke keer wanneer ik het probeer met simple imageshack:  You have exceeded your allowed upload limit. Please subscribe to a premium account or delete some images.

Simple ImageShack



Oeps, er ging iets verkeerd
(XML return failed)

Klik hier om het opnieuw te proberen

classic upload
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Mawibata


Citaat van: boldy op dinsdag 14 augustus 2012, 16:11:01
ik krijg dit elke keer wanneer ik het probeer met simple imageshack:  You have exceeded your allowed upload limit. Please subscribe to a premium account or delete some images.






Ik heb al een tijdje een premium basic account, dat heb je nodig als je veel foto's upload    :weetikniet:  kost â,¬ 4,90 per 3 maand 






Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Luc

Je kunt ook gewoon foto's van Facebook linken naar het forum. Kost niks. Desnoods maak je een fake account speciaal voor je foto's hier.

Dropbox is gratis tot 2 giga
Met Skydrive kun je 7 giga gratis  uploaden, met google drive 5 giga

http://www.dropbox.nl/

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Herbie

#7098
Citaat van: boldy op dinsdag 14 augustus 2012, 13:18:35
gelukkig dat smaken verschillen . ik heb de hele vakantie heerlijke koude sm lights gedronken  :jajaja: smaakt beter dan de gewone en zeker beter dan die bocht van een red horse .

Ja dat vind ik ook. Zelfs al sml gedronken van de tap das nog lekkerder. Die super dry nog niet geproefd.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Budgie

Ik drink er wel een met Boomerang want die vind ik op de Filippijnen het lekkerst Vind daar Red Horse niets
Hier pak ik een flesje van Schultenbrau Is lekkerder dan uit blijk En ja die fabriek hiervlakbij, Grolsch die vind ik te scherp om mijn dorst te lessen Maar het meest drink ik Lemon van de C1000 tegen de dorst Kan er met dit weer alle dagen wel 1 of 2 flessen leegmaken.
Getting older beats the alternative -dying young