Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Dat moet je hier niet flikken want dan lig je in het ziekenhuis binnen een half uur of op de begraafplaats...... :ripba8: :ripba8:

Bayut of travestiet of wat dan ook maakt niet veel meer uit........ :neeneenee: :neeneenee:



Toch een vreemd land geworden dat Holland waar de ambulance broeders in elkaar worden geslagen.........
Waar ook de brandweer wordt bestookt tijdens hun werkzaamheden..............

Wordt het dan toch niet tijd dat de FRIESE strijdkrachten een invasie gaan uitvoeren om orde op zaken te stellen?


Wat een leuk en gezellig land in de jaren '70............... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

Ze hadden Pistolen Paultje Minister President moeten maken.............. :jajaja: :lachen:




Budgie

Citaat van: bananacreek op maandag 13 augustus 2012, 07:44:09
Dat moet je hier niet flikken want dan lig je in het ziekenhuis binnen een half uur of op de begraafplaats...... :ripba8: :ripba8:

Wordt het dan toch niet tijd dat de FRIESE strijdkrachten een invasie gaan uitvoeren om orde op zaken te stellen?


Wat een leuk en gezellig land in de jaren '70............... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:


@ Creek Hier zullen de Friese strijdkrachten ook geen orde op zaken stellen Zijn daar ook te geciviliseerd voor De man hoort in het daar schuin tegenover gelegen Facriciuspark thuis in het gesticht aldaar Waarschijnlijk een klant van hen die proberen mocht om zelfstandig te wonen.
De enige die misschien iets zullen doen zijn je medelanders in Marrocco 

En wat betreft de jaren 70 toen had je dit ook in West-Friesland Alleen kwam het niet in de krant en werd zo`n iemand vaak gewoon in de inrichting opgesloten zonder vragen Lag eraan of de burgemeester opsluiting vorderde of niet na dokters advies Weet dat onze burgemeester als je van dienst een S5 kreeg een verklaring eiste dat je geen gevaar voor de gemeenschap opleverde Neef dacht namelijk handig te wezen en er een te versieren om uit dienst te kunnen Was nadien wel bij de gemeente geregistreed met alle problemen vandien.
Nu moet eerst iedereen zijn mening hierover geven en als de persoon in kwestie niet meewerkt duurt het lang voor hij behandeld word 
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

#7084
VANDAAG EEN WILDE STAKING....................... :jajaja: :jajaja:

NU GELIJK EEN SAN MIGUEL LIGHT (CAN) OPENTREKKEN
.....................NOG NEGEN TE GAAN......... :hoedjeaf:



SAYONARA.......................


bloem


bananacreek


bananacreek


vvjoris

Citaat van: bananacreek op dinsdag 14 augustus 2012, 11:56:41
VANDAAG EEN WILDE STAKING....................... :jajaja: :jajaja:

NU GELIJK EEN SAN MIGUEL LIGHT (CAN) OPENTREKKEN
.....................NOG NEGEN TE GAAN......... :hoedjeaf



Ik kan dus echt niet begrijpen waarom je die light brol drinkt, smaakt slechter als gewone, zit evenveel alcohol in, en dat je er minder dik van wordt geloof je toch zelf niet zeker....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

boldy

gelukkig dat smaken verschillen . ik heb de hele vakantie heerlijke koude sm lights gedronken  :jajaja: smaakt beter dan de gewone en zeker beter dan die bocht van een red horse .
het leven is net een lul keihard en veel te kort