Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


boomerang

"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Pjottr

Citaat van: bananacreek op donderdag  9 augustus 2012, 16:12:02
Vanmorgen liep ik op Katadastreet tussen buildings 3 en 6 (public market) en daar stond deze rat:

Kijk, dat is een éénrichtings verkeer straat............ :jajaja:

En op het moment dat ik langs hem liep kwam een ex policeman tegen het verkeer in en reed langs hem en was ...:benweg: :benweg:

Ik stopte en ging direct naar de traffic aid toe en maakte deze foto en zei vervolgens op een volume dat alle bijstanders het duidelijk konden horen:

What the hell are you doing?
You are f...ing corrupt....why?

You people stop en send back the weaker people and foreigners........... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:
But if a macho filipino or the rich and infuential people are involved you turn around and pretend you did not see anything wrong........

If I would have done such, you would for sure stop me................ :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

If the rich park wrong you do the same thing.

You are an officer in uniform and the public has respect you for such................... :weetikniet: :weetikniet:

However, you are not worth wearing this uniform because you are corrupt....

I will bring you on Jones Manaba @Power91.................... :happy: :happy: :thumb:


De rotzak zei toen: "I DID NOT SEE HIM".............. :neeneenee: :neeneenee:


Ik zei vervolgens met een wat luidere stem: " What do you mean by you did not see him".
"YOU SAID HI... GEORGE TO HIM, AND YOU KNOW THAT IT WAS GEORGE ALE.....DO"

Ik liep weg en ging direct naar de Traffic Office, maar de chief was er niet en toen liet ik stoom af op de andere leden die wel in het kantoor aanwezig waren.

Ik zei aan het einde van mijn verhaal: "This is a good one for the Ombudsman...............".... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

Maar een  :smiley-philippines: vriend adviseerde mij om er een nachtje te over slapen...... :yesmaster:

De vuile smerige rotzak en ga morgen ga ik de foto afdrukken en volgende week wil ik een confrontatie met zijn chief...... :thumb: :thumb: :happy:


Veel klachten waaronder hier eentje............ :lachen: :lachen:

Ze meten hier met verschillende maten......... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

-Rich
-Strong
-Poor
-Kano's


Kijk maar uit straks heb je probleem. Ze zijn niet te vertrouwen en deinzen niet terug voor geweld
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Pjottr

Citaat van: boomerang op vrijdag 10 augustus 2012, 13:33:21
Citaat van: bananacreek op vrijdag 10 augustus 2012, 13:24:39
.

Een kleine beschrijving of uitleg betreffend de inhoud zou wel passend zijn lijkt mij.
Hier wordt het ook verkocht als wodka maar het smaakt er niet naar. het is ordinaire gin die je ook hier voor een grijpstuiver kan krijgen
Het alcohol % is erg hoog.Met het rode etiket is het wat minder.
Maw Goed voor een dag je koppijn meer niet!!!!!
Sa ist en net oars, want as 't oars wie, wie t net sa
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

CitaatSa ist en net oars, want as 't oars wie, wie t net sa
........?.. :weetikniet: :weetikniet:

Marrokaans?

Vertaald?.............Het zijn oren, want als het oren zijn, kunnen ze niet zien?

bananacreek

Citaat van: Pjottr op vrijdag 10 augustus 2012, 13:37:31
Citaat van: bananacreek op donderdag  9 augustus 2012, 16:12:02
Vanmorgen liep ik op Katadastreet tussen buildings 3 en 6 (public market) en daar stond deze rat:

Kijk, dat is een éénrichtings verkeer straat............ :jajaja:

En op het moment dat ik langs hem liep kwam een ex policeman tegen het verkeer in en reed langs hem en was ...:benweg: :benweg:

Ik stopte en ging direct naar de traffic aid toe en maakte deze foto en zei vervolgens op een volume dat alle bijstanders het duidelijk konden horen:

What the hell are you doing?
You are f...ing corrupt....why?

You people stop en send back the weaker people and foreigners........... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:
But if a macho filipino or the rich and infuential people are involved you turn around and pretend you did not see anything wrong........

If I would have done such, you would for sure stop me................ :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

If the rich park wrong you do the same thing.

You are an officer in uniform and the public has respect you for such................... :weetikniet: :weetikniet:

However, you are not worth wearing this uniform because you are corrupt....

I will bring you on Jones Manaba @Power91.................... :happy: :happy: :thumb:


De rotzak zei toen: "I DID NOT SEE HIM".............. :neeneenee: :neeneenee:


Ik zei vervolgens met een wat luidere stem: " What do you mean by you did not see him".
"YOU SAID HI... GEORGE TO HIM, AND YOU KNOW THAT IT WAS GEORGE ALE.....DO"

Ik liep weg en ging direct naar de Traffic Office, maar de chief was er niet en toen liet ik stoom af op de andere leden die wel in het kantoor aanwezig waren.

Ik zei aan het einde van mijn verhaal: "This is a good one for the Ombudsman...............".... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

Maar een  :smiley-philippines: vriend adviseerde mij om er een nachtje te over slapen...... :yesmaster:

De vuile smerige rotzak en ga morgen ga ik de foto afdrukken en volgende week wil ik een confrontatie met zijn chief...... :thumb: :thumb: :happy:


Veel klachten waaronder hier eentje............ :lachen: :lachen:

Ze meten hier met verschillende maten......... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

-Rich
-Strong
-Poor
-Kano's


Kijk maar uit straks heb je probleem. Ze zijn niet te vertrouwen en deinzen niet terug voor geweld

Juist, en ik moet me nog meer bezinnen, anders is het met het topic Dumaguete foto's misschien op een keer helemaal afgelopen.......... :ripba8: :ripba8:

Dank u voor het advies.............. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Pjottr

Het is Fries.  Het betekent: "Zo is het en niet anders, want als het anders was was het niet zo"
Dit in antwoord op Boomerang zijn vraag en hij is van Friesland het mooiste land op aarde.
Gr
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 10 augustus 2012, 13:49:11
Citaat van: Pjottr op vrijdag 10 augustus 2012, 13:37:31
Citaat van: bananacreek op donderdag  9 augustus 2012, 16:12:02
Vanmorgen liep ik op Katadastreet tussen buildings 3 en 6 (public market) en daar stond deze rat:

Kijk, dat is een éénrichtings verkeer straat............ :jajaja:

En op het moment dat ik langs hem liep kwam een ex policeman tegen het verkeer in en reed langs hem en was ...:benweg: :benweg:

Ik stopte en ging direct naar de traffic aid toe en maakte deze foto en zei vervolgens op een volume dat alle bijstanders het duidelijk konden horen:

What the hell are you doing?
You are f...ing corrupt....why?

You people stop en send back the weaker people and foreigners........... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:
But if a macho filipino or the rich and infuential people are involved you turn around and pretend you did not see anything wrong........

If I would have done such, you would for sure stop me................ :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

If the rich park wrong you do the same thing.

You are an officer in uniform and the public has respect you for such................... :weetikniet: :weetikniet:

However, you are not worth wearing this uniform because you are corrupt....

I will bring you on Jones Manaba @Power91.................... :happy: :happy: :thumb:


De rotzak zei toen: "I DID NOT SEE HIM".............. :neeneenee: :neeneenee:


Ik zei vervolgens met een wat luidere stem: " What do you mean by you did not see him".
"YOU SAID HI... GEORGE TO HIM, AND YOU KNOW THAT IT WAS GEORGE ALE.....DO"

Ik liep weg en ging direct naar de Traffic Office, maar de chief was er niet en toen liet ik stoom af op de andere leden die wel in het kantoor aanwezig waren.

Ik zei aan het einde van mijn verhaal: "This is a good one for the Ombudsman...............".... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

Maar een  :smiley-philippines: vriend adviseerde mij om er een nachtje te over slapen...... :yesmaster:

De vuile smerige rotzak en ga morgen ga ik de foto afdrukken en volgende week wil ik een confrontatie met zijn chief...... :thumb: :thumb: :happy:


Veel klachten waaronder hier eentje............ :lachen: :lachen:

Ze meten hier met verschillende maten......... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

-Rich
-Strong
-Poor
-Kano's


Kijk maar uit straks heb je probleem. Ze zijn niet te vertrouwen en deinzen niet terug voor geweld

Juist, en ik moet me nog meer bezinnen, anders is het met het topic Dumaguete foto's misschien op een keer helemaal afgelopen.......... :ripba8: :ripba8:

Dank u voor het advies.............. :hoedjeaf: :hoedjeaf:
Betekend dit dan dat men echt alles over zich heen moet laten gaan ? Denk dat men eerder het hoekje zal omgaan als men zich zwak toont dan een beetje weerstand geeft,of ben ik verkeerd ?

Pjottr

Nee je ziet het niet verkeerd maar hier wordt het spel anders gespeeld dan in Europa en hier is het vaak beter te zwijgen dan te roepen voor eigen veiligheid.
More Fun here you know!!
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.