Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#6984
Van de Turk


Nog goedkoper in Lee Plaza........ander merk

Op de speelgoed afdeling?




Toen ik een kleine Klootzak was wilde ik graag vrachtwagenchauffeur worden zoals mijn grote broer en ging het allemaal om de Dinky Toys.............. :happy: :happy:



Dit was het einde natuurlijk............... :thumb: :thumb: :thumb:


Maar peperduur voor de vader van de Kleine Klootzak die toen op de VERBLIFA blikfabriek in Krommenie werkte .... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Maandagavond was er een flinke ruzie tussen een paar  :smiley-philippines: en blanken (britten) bij de biljart tafels



Later bleek dat ze voor geld speelden en eerst zou het P1500 per game zijn maar later hoorde ik dat het om veel hogere bedragen zou zijn en dat men op dezelfde tijd ook in Honeycomb Sportsbar speelden.......(40m van de Why Not)...



Zulk een ruzie kan hoog oplopen want het komt regelmatig voor dat de blanken met andere spelregels komen als dat hier het geval is en speciaal waar de witte bal te plaatsen als die in het gat valt....en volgens de regels hier in de disco mag je de bal waar dan ook plaatsen (door de tegenpartij) maar de blanken zeggen dan alleen achter de "lijn"..... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Laatste clip Cebu city, crossing Metro Gaisano Colon St/ Osmena Blvd.

[yt=640,505]ClSBu7Qcb70 [/yt]

MadRed

Citaat van: bananacreek op woensdag  8 augustus 2012, 13:25:59
Zulk een ruzie kan hoog oplopen want het komt regelmatig voor dat de blanken met andere spelregels komen als dat hier het geval is en speciaal waar de witte bal te plaatsen als die in het gat valt....en volgens de regels hier in de disco mag je de bal waar dan ook plaatsen (door de tegenpartij) maar de blanken zeggen dan alleen achter de "lijn"..... :jajaja: :jajaja:

Dat is hier ook het geval.
Achter de lijn zijn de "kroeg regels".
Overal mogen neerleggen zijn de echte competitie regels maar die kent geen enkele kroeg speler :).

bananacreek

Citaat van: MadRed op woensdag  8 augustus 2012, 14:32:06
Citaat van: bananacreek op woensdag  8 augustus 2012, 13:25:59
Zulk een ruzie kan hoog oplopen want het komt regelmatig voor dat de blanken met andere spelregels komen als dat hier het geval is en speciaal waar de witte bal te plaatsen als die in het gat valt....en volgens de regels hier in de disco mag je de bal waar dan ook plaatsen (door de tegenpartij) maar de blanken zeggen dan alleen achter de "lijn"..... :jajaja: :jajaja:

Dat is hier ook het geval.
Achter de lijn zijn de "kroeg regels".
Overal mogen neerleggen zijn de echte competitie regels maar die kent geen enkele kroeg speler :).

Dank voor de informatie, dat wist ik niet want de laatse keer dat ik in een cafe in het Koningkrijk der Nederlanden biljart speelde was in 1977...........

bananacreek

@Pierrevanwies: Open je cellphone svp, belangrijki voor Affidavit................ :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

:offtopic: :offtopic: :offtopic:Ok.............. :benweg: :benweg: