Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Tante Gloria gaat nu even lekker bij de bisschoppen de konten likken............... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek

#6912
Abu Sayaf.................

Erap Estrada zij als president in een bokshouding zoals op zijn films vroeger:

Abu sayaf?
Give me four months after which they are history.................... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Ik hoor het hem nog zeggen in een interview op ABS/CBN................ :lachen: :lachen:

Toch heel wat jaartjes geleden en nog zijn ze niet opgerold...........

EN NOG ZIT DE NEDERLANDSE VOGELBEKIJKER VAST EN NOG NIETS GEHOORD VAN NEDERLANDSE REGERINGS INSTANTIES.... EVENALS DE  :smiley-philippines: AUTHORITIES.............. :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:


bananacreek

Vroeger  (jaren '80 en voordien) kon je hier nog een echte duurzame zware SINGER kopen........maar dit is rommel daarbij vergeleken............ :negatief: :negatief:


bananacreek

Noodverlichting 12 volts (niet in de bunker) maar ik heb nooit geweten dat die lampen ook in 12V uitvoering verkrijgbaar waren................ :thumb: :thumb: Toch in de truck proberen, gelijk even noteren...... :happy: :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek

Vroeger hadden we op de papierfabriek "prikklokken" en daar haddeen we een overeenkomst met de collega's in de centrale waar ook de Klootzak werkte als turbine/ketel/demi -machinist dat we voor degene die voor einde werktijd weg wilde zouden gaan prikken aan het einde van de betreffende ploegendienst........werkte goed want we hadden een uitgang waar je niet langs de klok en de portier hoefde te rijden.
Trouwens het interesseerde de portiers ook weinig



Nu hebben ze hier ook vingerprint readers............... :jajaja: :jajaja:



Valt me nog mee dat ze een 24 uren systeem gebruiken want zelfs de politie begrijpt niet wat 15.30 uur is........ :jajaja: :jajaja:

Op een vinger van de Klootzak werd echter niet gereageerd........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Waarschijnlijk omdat er geen voorbeeld was.............. :jajaja: :jajaja:

Dus zal je een andere manier moeten vinden om het boverstaande truukje uit te kunnen voeren?

Mission Impossible?


josv

Citaat van: bananacreek op donderdag  2 augustus 2012, 13:33:28
EN NOG ZIT DE NEDERLANDSE VOGELBEKIJKER VAST EN NOG NIETS GEHOORD VAN NEDERLANDSE REGERINGS INSTANTIES.... EVENALS DE  :smiley-philippines: AUTHORITIES.............. :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Misschien op z'n ouwe dag nog een leuk "vogeltje/huishoudster" gevonden daar in de bukit  :biggrinn: Stockholm-syndroom noemen ze dat geloof ik  :weetikniet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Kano

Citaat van: bananacreek op donderdag  2 augustus 2012, 13:52:14

Nu hebben ze hier ook vingerprint readers............... :jajaja: :jajaja:

Dus zal je een andere manier moeten vinden om het boverstaande truukje uit te kunnen voeren?

Mission Impossible?

Moet je even James Bond vragen, die had daarop wel iets gevonden in de film "Diamonds are forever"
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: josv op donderdag  2 augustus 2012, 14:03:35
Citaat van: bananacreek op donderdag  2 augustus 2012, 13:33:28
EN NOG ZIT DE NEDERLANDSE VOGELBEKIJKER VAST EN NOG NIETS GEHOORD VAN NEDERLANDSE REGERINGS INSTANTIES.... EVENALS DE  :smiley-philippines: AUTHORITIES.............. :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Misschien op z'n ouwe dag nog een leuk "vogeltje/huishoudster" gevonden daar in de bukit  :biggrinn: Stockholm-syndroom noemen ze dat geloof ik  :weetikniet:


Wat is een Stockholm Syndroom?............... :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: