Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ok, de eerste clip maar bij elke stap stapt de camera ook mee, maar het gaat maar om het idee, ik ben geen cameraman maar een Klootzak.......... :jajaja: :jajaja:

[yt=640,505]-88ca9n8ySc [/yt]

bananacreek

@P70 met metalen schuifdoos........... :thumb: :thumb:





Janssen & Janssen zijn ook weer van de partij............... :happy: :happy:


boldy

Citaat van: bananacreek op zondag 29 juli 2012, 08:25:32
Te duur voor een AOW'er.............. :negatief: :negatief:



heb in mei 3 bollen italiaans ijs genomen  in de sm in angeles en het kosste me 220 peso me vriendin pleurde bijna om ,zo schrok ze van de prijs . (vond ut zelf ok nogal duur moet ik zeggen) er hing dan ook geen pricelijst ,nu snap ik waarom  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op zondag 29 juli 2012, 10:31:46
Citaat van: bananacreek op zondag 29 juli 2012, 08:25:32
Te duur voor een AOW'er.............. :negatief: :negatief:



heb in mei 3 bollen italiaans ijs genomen  in de sm in angeles en het kosste me 220 peso me vriendin pleurde bijna om ,zo schrok ze van de prijs . (vond ut zelf ok nogal duur moet ik zeggen) er hing dan ook geen pricelijst ,nu snap ik waarom  :lachen:

Juist hier in Cebu SM ook geen prijslijst............maar het zag er al duur uit en dan is het voor mij... :benweg: :benweg: :benweg:.. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ketelbinkie

Citaat van: boldy op zondag 29 juli 2012, 10:31:46
Citaat van: bananacreek op zondag 29 juli 2012, 08:25:32
Te duur voor een AOW'er.............. :negatief: :negatief:



heb in mei 3 bollen italiaans ijs genomen  in de sm in angeles en het kosste me 220 peso me vriendin pleurde bijna om ,zo schrok ze van de prijs . (vond ut zelf ok nogal duur moet ik zeggen) er hing dan ook geen pricelijst ,nu snap ik waarom  :lachen:
Nou ja, 3 bolletjes ijs voor 4,40 euro. Denk of beter gezegd, geloof ik niet dat ze dat in  :nederlandsevlag: of  :belgiesmiley: in een winkelcentrum zouden durven vragen. Geef eens te meer aan dat men in de  :smiley-philippines: soms even finaal de weg kwijt is.

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op zondag 29 juli 2012, 09:48:59
Helmen ellende part...... :weetikniet: :weetikniet:


Tot zover is het een overwinning voor de lokale Dumaguete People Power.......... :jajaja: :jajaja: :lachen:







Je dagen zijn geteld Bong................. :lachen: :lachen:


Je blijft natuurlijk wel altijd lachen in dit land ( :smiley-philippines:). De humor ligt als het ware ongeveer op straat, is slechts een kwestie van oprapen en niet meer bijkomen van....!
Vooral de zinsnede in het bewuste kranten artikel: "and make necessary amendments to suit local conditions".
Nou voor wat betreft Dumaguete City is er slechts een werkbare oplossing, doorgaan met adem halen (niet te veel vermengd met van die stinkende uitlaatgassen) en alles laten zoals het is. Arme middenstanders die tig pesos aan helmen op voorraad hebben en die ze dus voorlopig even niet aan de straatstenen zullen kwijt raken.
It's fun in the  :smiley-philippines: :lachen: :lachen:

bananacreek