Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Ok, you are free, you may now take of your necklace............the show is over........ :lachen: :lachen: :lachen:

The one million?................chickenshit after alle the billons you and your husband got........... :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek


SaginBanana

Citaat van: bananacreek op donderdag 26 juli 2012, 10:35:07
Back in business for the euro?............. :thumb: :thumb: :thumb:



Zijn deze exchange rates fixed of kun je bij grote bedragen hier nog over onderhandelen ter plekke? (snap niet zo goed wat ze met inquiries/ingave bedoelen... :ikkeniebegrijp: Nu nog een waterstofbommetje droppen in makati en dan op naar de 70 pesos voor 1 euro :lachen:

bananacreek

Citaat van: SaginBanana op donderdag 26 juli 2012, 10:50:46
Citaat van: bananacreek op donderdag 26 juli 2012, 10:35:07
Back in business for the euro?............. :thumb: :thumb: :thumb:



Zijn deze exchange rates fixed of kun je bij grote bedragen hier nog over onderhandelen ter plekke? (snap niet zo goed wat ze met inquiries/ingave bedoelen... :ikkeniebegrijp: Nu nog een waterstofbommetje droppen in makati en dan op naar de 70 pesos voor 1 euro :lachen:

Als het om geld gaat is er met  :smiley-philippines: altijd te onderhandelen

bananacreek

Terug  van weggeweest.....Cebu

Waarom niet op het forum aangekondigd?.......

Ik laat zoveel mogelijk nooit aan derden weten dat ik ergens naar toe ga, en vooral niet op een forum..

Ook laat ik zoveel mogelik nooit weten op een forum hoeveel ik verdien en hoeveel er op de bank staat........velen lezen mee op een forum.... :jajaja: :jajaja:

Ja meneer op de achterste rij met dat mooie rode overhemd..........

Nou dat weet ik nog niet zo zeker:

De Abu sayaf heeft overal ogen en ook Joma Sison kan Nederlands lezen........en als die interesse hebben in uw grootgeld en ze komen erachter waar u zit................... :moord: :moord: :moord: :itsaboy: :itsagirl:

Dat geld in de garage?



Zelf gedrukt...................... :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Je moet toch een hobby hebben hier......... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

bananacreek

Cebu city: aantal foto's en 18 videoclips en de clips als volgt genomen:

Lopen met de camera in de hand naast het lichaam om deze zoveel mogelijk te verbergen zodat die niet uit de hand wordt gegrist (gepikt...gejat....gerukt...of wat dan ook...)

Maar bij elke stap die je neemt beweegt ook de camera, maar het gaat alleen om het idee voor gegenen die nog nooit op de  :smiley-philippines: zijn geweest.

Wordt vervolgt.........te druk........men vertelde mij in het nabije verleden dat als wanneer je 65 bent geworden dat je het rustig aan kunt doen............. :jajaja: :jajaja:

Ik heb nog 80 jaar nodig om klaar te komen........ :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek

Cebu wordt vervolgd:............misschien morgen of dinsdag..... :weetikniet: :weetikniet: