Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Lading was eraf gevallen (gedeeltelijk) en je zal er maar achter rijden zonder helm........... :lachen: :lachen:


bananacreek

De rijke snuiter deed de deur plotseling open en de vrouw met de rode pet reed tegen de deur maar de vent keek alleen naar zijn deur of er schade was maar voeg niet aan de vrouw: "Are you allright lady?"

Ik dacht als er schade zou zijn dat ik dan voor de vrouw met de pet op zou komen en haar getuige willen zijn........de vuile arrogante rijke smeerlap................ :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hoop dat je morgen om dezelfde tijd even terugkomt en dan rij IK even tegen je deur............ :lachen: :lachen:



Ben je nou helemaal belazerd?..?????


Boooooooom....... :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag 25 juli 2012, 15:07:20
Hoop dat je morgen om dezelfde tijd even terugkomt en dan rij IK even tegen je deur............ :lachen: :lachen:



Ben je nou helemaal belazerd?..?????


Boooooooom....... :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Is me al zo vaak op gevallen de arrogantie van de zich rijk denkende pinoys (alles op afbetaling en geen peso meer over om de eigen reet te krabbelen) en de minachting naar hun armere landgenoten; walgelijk gewoon. Ik had het enige tijd geleden in de parkeergarage (WAT HEET) van Lee Plaza aan de stok. Ook zo'n oetlul van een Filipijn die dacht met zijn pickup mij de pas af te snijden. Mis dus en hij heeft het geweten. Om hem een lesje te leren heb er er ca. 10 min. over gedaan om achteruit in te parkeren. Toen die lul zich ging beklagen bij de security guard kreeg ie als reactie, je ziet toch dat de bestuurder bezig is. :lachen: :lachen:.

bananacreek


bananacreek

Leuker 22 wheeler.............. :lachen: :lachen:



Heeft wel 16 nieuwe banden nodig.............. :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Ok, we hebben een klant......... :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy: :happy:

Full tank bossing?................ :weetikniet:

NO, ONLY SEVENTY PESOS NA LANG...... :jajaja: :jajaja: