Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

robert van dijck

Citaat van: Ketelbinkie op zaterdag 21 juli 2012, 05:20:41
Citaat van: bananacreek op donderdag 19 juli 2012, 16:27:47
Leuke helmen......maar geen P.S of ICC sticker waarschijnlijk. :thumb:

Vergis ik me of is dit een scene uit de film: Kanonnen van Navarone. Zo maar vraag uit nieuwsgierigheid.

inderdaad, "Guns of Navarone"

Robert

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op zaterdag 21 juli 2012, 05:20:41
Citaat van: bananacreek op donderdag 19 juli 2012, 16:27:47
Leuke helmen......maar geen P.S of ICC sticker waarschijnlijk. :thumb:

Vergis ik me of is dit een scene uit de film: Kanonnen van Navarone. Zo maar vraag uit nieuwsgierigheid.

Juist dat is waar ze kanonnen scannen voor virussen.............. :jajaja: :jajaja:


bananacreek

@Ketelbinkie:

CitaatDat groene spul lijmt haast alles en goed opletten dat het niet in aanraking komt met de huid want dan plakken je vingers zich aan elkaar vast. Dat kan dan soms weer een voordeel zijn. Bij het hoe en waarom laat ik verder maar zitten, valt buiten het bestek van dit topic .

Het bestek van dit topic kent maar weinig grenzen............. :thumb: :thumb:

Misschien bedoelen u de jow-jow jo...lippen van mijn ex?............. :lachen: :lachen:

Goede mogelijkheid............ :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Maar ze zit nog steeds in Zuid Afrika op weduwe pensioen te wachten en ze moet de taal leren en ik denk dat ze dan eerst de Zuid-Afrikaanse nationaliteit zal moeten aannemen en dan verliest ze de  :smiley-philippines: nationaliteit omdat Zuid Afrika in "dit" geval ( :smiley-philippines:) geen dubele nationalitiet toestaat en dan kan ze geen land meer bezitten op de  :smiley-philippines:......... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Kan ze misschien wel erkenning of zoiets vragen zoals vele Filipijnen doen in de USA.........

bananacreek

Helmet ellende seel 8 (of zoiets):

PIERREVANWIES EVEN AANDACHT SVP: (HIERNA NOG EEN KEER BETREFFENDE "MY PHONE")

Weer naar RUSI geweest en de bedoelde shipment van 100 helemen waren binnen een paar uur uitverkocht en waren gisteren ontvangen (dag te vroeg........ONLY IN THE PHILIPPINES....... :jajaja: :jajaja:)

Volgende week komt er weer een shipment maar dat zijn full faced helmets.......... :negatief: :negatief:



Maar het meisje wat mij te woord stond (zeer vriendelijk en goed bij de tijd......... :thumb: :thumb:)..........vertelde mij dat er een nieuwe order uit is voor een shipment van de onderstaande helmen.......ETA...... :weetikniet: :weetikniet:

Prijs: Ongeveer P480 en deze helm komt ook met sticker en dan hoef je niet meer naar de DTI

@Kano: Inderdaad zijn deze stickers zeer moeilijk na te maken........... :jajaja:

Ok, nu de helm.................of even wachten met een muziekje?............ :denk: :denk:...............

Meastro......Music................... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:

bananacreek


Ok, voor de leden of gasten die een vrouw of vriendin daar bij zich hebben, pak haar vast en swing er op los.......♥♥♥♥♥♥♥.. :thumb: :thumb:

Losjes vasthouden en niet zo stijf...........gooi die remmen los...........je wordt maar één keer 65...... :thumb: :thumb: :happy: :happy:........ok, dat is beter......... :lachen: :lachen:

[yt=640,505]Lra7vXfqDhs [/yt].

Herbie

Gelden de zelfde wetten voor die helmen in iedere provincie? Want mijn vriendin zegt dat ze in Cabadbaran (Agusan del norte) nog altijd geen dragen alleen als ze naar Butuan rijden dan wel.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Ok, nu zullen julle wel dorst hebben.................WAITER......1056.. RED HORSE PLEASE.. :thumb: :thumb:

De rekening?

De forum-administrator in Zedelgem...... :jajaja: :thumb:


bananacreek

Citaat van: Herbie op zaterdag 21 juli 2012, 14:51:14
Gelden de zelfde wetten voor die helmen in iedere provincie? Want mijn vriendin zegt dat ze in Cabadbaran (Agusan del norte) nog altijd geen dragen alleen als ze naar Butuan rijden dan wel.

Nationale wet......... :jajaja: :jajaja:

Kano

Nou Creek, ik ken je danskunsten niet maar op die muziek kan ik niet swingen, misschien na een paar van die 1000 ml red horse dat de knietjes wat soepeler worden  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

CitaatMaar het meisje wat mij te woord stond (zeer vriendelijk en goed bij de tijd.........  )..........vertelde mij dat er een nieuwe order uit is voor een shipment van de onderstaande helmen.......ETA......  

Prijs: Ongeveer P480 en deze helm komt ook met sticker en dan hoef je niet meer naar de DTI

Er zit een "visor" in de doos....... :jajaja: :jajaja:


Zeer licht in gewicht............ :applaus: :applaus: :applaus:

De infamous sticker:


Maar voor mij blijft het deze:.... :thumb: :thumb: