Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Voor de Belgen............... :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy:



P50 voor zo' klein ding................ :negatief: :negatief:


bananacreek

Voor de kippensoep en totaal geen skin.... :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

En bij vele restaurants gaat de skin ook mee naar de soep........ :negatief: :negatief:


bananacreek

Fietsen moeten hier normaal gesproken ook een kentekenplaat hebben................ :lachen: :lachen: :negatief:



Ik heb er nog gene................ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Alvast maar een helm uitzoeken want straks gaan ze misschien ook een wet maken waarbij we een helmet op de fiets moeten dragen................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Hoy, you are flying without a helmet.......... :negatief: :negatief: ...ticket @ P1500.........first offence... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Ok, Dumaguete helmet ellende deel 6

Ze registreren nog steeds in het park en het publiek is niet in een goede bui zo te zien............ :jajaja: :jajaja:



Nu hoorde ik vandaag in RUSI dat ook de "open" helmets gebruikt mogen worden zoals dat ook in Cebu het geval was (is)........maar een uur later hoor je weer iets anders ....... :lachen: :lachen:

Ik wacht het rustig af en ze bekijken het maar........ :jajaja: :jajaja:

De zwarte heb ik ergens gekocht hier maar weet niet meer waar en voor hoeveel en gegarandeerd gaan ze die afkeuren en ik ga een  :smiley-philippines: vragen of hij de stickers niet op de computer kan maken want er werd gezegd in RUSI dat als wanneer je een helm koopt waar de PS sticker al op zit dat je dan niet naar de registratie hoeft te gaan...elk uur een ander verhaal en de mensen worden hier pissssnijdig......... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:





bananacreek

Deze camou helmet dan maar voor op de fiets later?................... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:






Wordt er ziek van................. :negatief: :negatief:

Kano

#6718
Het printen van de sticker zal niet eenvoudig zijn want het is een hologram



The new ICC hologram label is manufactured via electron beam origination producing ultra high feature definition at 500,000 dots per inch (DPI). It results to
superior definition and image clarity;
amplified movement in colors and texts; and
increased security features making it very difficult, if not impossible to counterfeit
The hologram is registered with the International Hologram Manufacturer's Association (IHMA), an exclusive association of ISO certified members having the E-Beam technology capacity. All designs registered under IHMA are guaranteed unique.





Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Hier voor heb je geen helm nodig. Misschien iets voor jou Creek. Zou toch goed van pas komen als de wegen weer weg spoelen.  :floet:

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.