Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Beetje aan de late kant voor werk vanavond omdat ik naar de film THE A-TEAM aan het kijken was en die staat nog niet op mijn lijst (heb hier in Cebu ongeveer 3000 DVD's gekocht in de laatste paar jaren)
Prijzen tussen de P30 en P70 afhankelijk van de casing en kwaliteit en nu komen ze met stalen casings @P60 (in Cebu, en in Dumaguete zijn ze wel duurder)

Liam Neeson vind ik een goede acteur............. :thumb: :thumb:



In geval in Cebu: OUT OF STOCK SIR............... :negatief: :negatief:...GELIJK MAAR AAN HET DOWNLOADEN GESLAGEN EN GLOBE DOET HET DE LAATSTE WEKEN UITSTEKEND........ :thumb: :thumb:


josv

Citaat van: bananacreek op vrijdag  2 maart 2012, 12:22:09
Ik heb ze gevonden en het waren er misschien een stuk of 100.... :thumb: :thumb: :happy:


Waar gemaakt kan ik hier niet zien............ :weetikniet: :weetikniet:



Update : Heb ze gevonden in de grafkelder van Ayala in Cebu, Rustans Supermarket. Er lagen er nog 10. Maar nu vrees ik voorlopig : out of stock sir !!! Ook 40 peso. Btw, ze komen uit Australie.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op donderdag 19 juli 2012, 14:00:29
Citaat van: bananacreek op vrijdag  2 maart 2012, 12:22:09
Ik heb ze gevonden en het waren er misschien een stuk of 100.... :thumb: :thumb: :happy:


Waar gemaakt kan ik hier niet zien............ :weetikniet: :weetikniet:



Update : Heb ze gevonden in de grafkelder van Ayala in Cebu, Rustans Supermarket. Er lagen er nog 10. Maar nu vrees ik voorlopig : out of stock sir !!! Ook 40 peso. Btw, ze komen uit Australie.

Dus u heeft ze alle tien gekocht............ :lachen: :thumb:

Teveel suiker is niet goed voor de  :smiley-philippines: dus kunnen wij Hollanders ze beter opeten.............

bananacreek

Mijn grote broer vroeg me om weer een slof met Marlboro te versturen.............

Ingepakt en naar het postkantoor vanmorgen.........en daar zit al jarenlang dezelfde zagerijnige oude vrouw......

Ok, groene kaartje ingevuld en daar staan zeer kleine leters op......... :negatief: :negatief:



P480 Joe................ :jajaja: :jajaja:

Toen even een Nederlandse uitdrukking die je normaal alleen op de Kermis hoort........ :lachen: :lachen:

Ik zei: " Increased again? Last month is was 460 pesos.................".... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Zij even in de boeken zoeken en toen zei ze: " Ok, P460 only for you, but anyway why are you making such a problem about twenty pesos? You must have a plenty of money"................... :jajaja: :jajaja:

Toen probeerde ik haar uit te legen dat ik in de AOW zat en dat de euro zwaar naar de kloten was gegegaan, maar dat begrijpen ze gewoonweg niet en het komt daarbij niet in hun gedachten dat een blanke ook een budget heeft.........beter kop dicht en  :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:

bananacreek

Maar even wachten met de helmen ellende want ik ben daar misselijk van............. :jajaja: :jajaja:

Ok, even de aandacht voor de goudzoekers.............. :thumb: :thumb:

"Don't move darling.......I see at least 25 more..........."...... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek



Tijdens een bezoek aan Nederland een aantal jaren geleden stroopte ik een aantal postkantoren af voor de luchtpost strookjes.........en die modellen vind je nu niet meer in Nederland dacht ik.......ze gebruiken nu alleen express..of wat dan ook? Kan het niet meer vinden.......

bananacreek

Wat gaan we nou weer krijgen?............ :weetikniet: :weetikniet:

Training voor helmet inspection????


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 19 juli 2012, 14:32:09
Wat gaan we nou weer krijgen?............ :weetikniet: :weetikniet:

Training voor helmet inspection????



Dat is een eenrichtingsverkeer weg en normaal als ze alleen zijn durven ze geen ticket te geven, maar nu zijn ze met z'n tweeen en....... toevallig......... twee policemen in de buurt........... :lachen: :lachen:

Man was al omgedraaid want de one-way is vanuit die richting......... :jajaja: :jajaja:

Ok, one way traffic....please your license and registration.............ticket @P50........

bananacreek

Waarschijnlijk in verband met de moord op de Nederlander... :ripba8:


bananacreek

Dit is een Mercedes Benz...........en hebben ze dat model ook in Europa?......... :weetikniet: :weetikniet:



Of is dit een Musso uit Korea?... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: