Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Graag een vraagje aan de dienstdoende forum-arts................. :jajaja: :jajaja:

Wat is de beste medicijn tegen  CHRONISCHE FORUMVERSLAVING...?... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



bananacreek

Kijk nou eens, die Hollanders hebben "wateroverlast".......... :lachen: :lachen:

Kopje thee drinken?......... :jajaja: :jajaja:



:offtopic: :offtopic: :offtopic:........ok, ok.......... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op zaterdag 14 juli 2012, 15:55:20
Slaap jij dan nu zo Creek  ???

U heeft het verkeerde hoofd gebruikt......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Dit is het juiste profiel........ :jajaja: :jajaja:


gosternokke

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 juli 2012, 13:04:26
@Gosternokke.......ze zijn bij u in de buurt........RED ALERT........



  Zolang die spleetogen Palawan met rust laten vind ik het best    :happy:     maar er is behoorlijk wat militaire aktivteit laatste maand,  langs de highway van puerto naar El Nido zijn er nu divere provisorische kampen van MARINES ingericht. En kom regelmatig van de oude  REO vrachtwagens met militairen tegen ,zag ik voorheen nooit hier.  Of onthul ik nu een militair geheim en moet ik me binnenkort voor een militaire rechtbank wegen hoogverraad verantwoorden ?     :weetikniet:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 juli 2012, 12:54:43
Onduidelijk met telefoto:

Grootse jacht hier in Bacong gezien.......PHILLIPINE STAR........... :jajaja:



Kijk, de man op  het dek ziet dat ik de foto nam, straks komt de rubberboot naar het strand en  :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:.............Klootzak... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Met een zeer mooie rubber boot........met zware buitenboord motor :thumb:

Rubberboot kwam naar het strand en met de verrekijker van een medelid van dit form leken dat op Filipijnen... :jajaja:
Maar er werd niet geschoten.........vrijdag de dertiende was al voorbij........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Alleen de  :smiley-philippines: vlag in de mast, maar geen naam en plaats achter op het schip......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Volgens het medelid kost zo'n ding in de buurt van een P100 miljoen...........

Eigenaar waarschijnlijk geen pedicap driver............. :weetikniet: :weetikniet:

Als de rubberboot (zoals te zien nabij het strand) 4 m lang is dan is het jacht toch wel in de buurt van de 50m?




Voor een "oude" klootzak te zijn heb je nog goeie ogen Creek   :lachen:   :lachen:
Heb het ventje gemeten met mijn oude lintmeter,kwam op 6 mm,nu neem dat die kerel 170 cm lengte heeft....neen beste collegas,tis geen Ollander  :lachen:  :lachen: ,maakt dus dat 1 mm overeenkomt komt met 28,3 cm.
het yacht is 168 mm gemeten met moeders lintmeter.
Dus als mijn berekeningen juist zijn maakt dat 28,3 x 168=4754,4 c,is dus 47,544 mt.
En nu een aspirientje tegen de opgelopen hoofdpijn bij het berekenen  :lachen:

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 juli 2012, 15:36:48
Graag een vraagje aan de dienstdoende forum-arts................. :jajaja: :jajaja:

Wat is de beste medicijn tegen  CHRONISCHE FORUMVERSLAVING...?... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



Denk de meest drastische manier...blijvende blindheid of zelfmoord

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 14 juli 2012, 17:40:17
Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 juli 2012, 15:36:48
Graag een vraagje aan de dienstdoende forum-arts................. :jajaja: :jajaja:

Wat is de beste medicijn tegen  CHRONISCHE FORUMVERSLAVING...?... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:



Denk de meest drastische manier...blijvende blindheid of zelfmoord

Dan toch maar springen?................nu bijna klaar....... :thumb: :thumb:

Morgen een foto van het gebouw zoals het nu is..........

22 november 2011

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 14 juli 2012, 17:38:04
Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 juli 2012, 12:54:43
Onduidelijk met telefoto:

Grootse jacht hier in Bacong gezien.......PHILLIPINE STAR........... :jajaja:



Kijk, de man op  het dek ziet dat ik de foto nam, straks komt de rubberboot naar het strand en  :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:.............Klootzak... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Met een zeer mooie rubber boot........met zware buitenboord motor :thumb:

Rubberboot kwam naar het strand en met de verrekijker van een medelid van dit form leken dat op Filipijnen... :jajaja:
Maar er werd niet geschoten.........vrijdag de dertiende was al voorbij........... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Alleen de  :smiley-philippines: vlag in de mast, maar geen naam en plaats achter op het schip......... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Volgens het medelid kost zo'n ding in de buurt van een P100 miljoen...........

Eigenaar waarschijnlijk geen pedicap driver............. :weetikniet: :weetikniet:

Als de rubberboot (zoals te zien nabij het strand) 4 m lang is dan is het jacht toch wel in de buurt van de 50m?




Voor een "oude" klootzak te zijn heb je nog goeie ogen Creek   :lachen:   :lachen:
Heb het ventje gemeten met mijn oude lintmeter,kwam op 6 mm,nu neem dat die kerel 170 cm lengte heeft....neen beste collegas,tis geen Ollander  :lachen:  :lachen: ,maakt dus dat 1 mm overeenkomt komt met 28,3 cm.
het yacht is 168 mm gemeten met moeders lintmeter.
Dus als mijn berekeningen juist zijn maakt dat 28,3 x 168=4754,4 c,is dus 47,544 mt.
En nu een aspirientje tegen de opgelopen hoofdpijn bij het berekenen  :lachen:

Dank u voor de berekening..........ja, ik heb in 2004 een LASIK voor beide ogen gehad en dat is nog uitstekend.... :thumb: :happy:



Kon eigenlijk nog wel een extra LASIK gebruiken na 11 january 2008................... :jajaja: :jajaja: